مجموعۀ چرخ و یدک سال های متوالی است که در زمینۀ فروش لاستیک، توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت گردند. روش مطمئن برای خرید لاستیک، بررسی مشخصات فنی مندرج بر روی آن می باشد. به عبارتی متناسب با مدل خودرو و همچنین شرایط محیطی که با آن رو به رو هستید، می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو اقدام نمائید. در این مقاله به صورت مختصر، تلاش داریم تا شما را با چگونگی خواندن سایز لاستیک آشنا سازیم چون فروش لاستیک بر اساس سایز و برند صورت می پذیرد. در نتیجه کسب آگاهی نسبت به این مطلب، به شما کمک می کند که بتوانید محصول با کیفیتی را خریداری نمائید.

فروش لاستیک اورجینال

فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در عرصۀ فروش لاستیک خودرو، توانسته اند برندهای رایج و اورجینال را در دسترس انتخاب و خرید لاستیک قرار دهند. مدل خودرو، شرایط آب و هوا، سبک رانندگی و نوع جاده از جمله موارد مهمی هستند که نقش اساسی در انتخاب لاستیک دارند. بدین ترتیب با ملاک قرار دادن هر کدام از موارد مذکور، راحت تر از گذشته می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو تصمیم بگیرید.

فروش لاستیک بخشی از بازار فروش تجهیزات خودرو را به خود اختصاص می دهد. همانطور که می دانید، لاستیک از اجزای اصلی خودرو به شمار می رود و جزء قطعات مصرفی و فرسایشی محسوب می گردد. در نتیجه هر چند وقت یکبار بایستی نسبت به تعویض لاستیک های فرسودۀ خودرو اقدام نمود. شرایط محیطی و نوع جاده نیز از جمله موارد مهمی هستند که باعث می گردد برخی از مواقع، راننده اقدام به تعویض لاستیک های خودرو نماید. چرا که در مناطق کوهسانی و سردسیر، بیشتر شاهد فروش لاستیک زمستانی هستیم. این مدل لاستیک به دلیل سطح چسبندگی بالایی که از آن برخوردار است، باعث تسهیل در فرآیند ترمزگیری خودرو می گردد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 265
نمایش همه
علاقه مندی ها ()