متأسفانه چندین سال است که شاهد رشد غیر بارو کردنی قیمت خودرو هستیم و این روند صعودی قابل توقف نمی باشد. چنین شرایطی، باعث گردیده تا افراد به دنبال خرید اقساطی خودرو باشند. بسیاری از افراد خواستار سرمایه گذاری و یا  خرید اقساطی خودرو  هستند ولی با مشاهدۀ وضعیت اقتصادی جامعه و افزایش قیمت ها، همچون گذشته برای اقشار مختلف جامعه، امکان خرید نقد خودرو وجود ندارد. در نتیجه ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، تنها شرایط مناسبی محسوب می گردند که می توان به بهترین شکل ممکن از مزایای آن بهره گرفت.

خرید اقساطی خودرو با ساده ترین شرایط

هم اکنون از طریق مراکز معتبری همچون دنیای خودرو، می توانید نسبت به خرید اقساطی خودرو، اقدام نمائید. این چنین از شرایط پیش رو به بهترین شکل ممکن بهره گیرید و به نوعی سرمایۀ خود را همچنان حفظ نمائید. در طرح خرید اقساطی خودرو، خریداران تنها با پرداخت پیش قسط می توانند مالک اتومبیل خود شوند. این در حالی است که برخی از مراکز ارائه دهندۀ چنین خدماتی، امکان خرید اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری را فراهم نموده اند.

بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که دارید، جهت بهره مندی از شرایط  فروش اقساطی خودرو مانند ایران خودرو، سایپا، کرمان موتور، گروه بهمن و ... می توانید برنامه ریزی کنید.

مطالعۀ مفاد قرارداد و بررسی شرایط پیشنهادی، پیش از خرید اقساطی خودرو از سوی افراد حائز اهمیت می باشد. هم اکنون خودروهای صفر را می توانید در طرح خدمات فروش اقساطی، با بهترین شرایط خریداری نمائید. بایستی توجه داشته باشید که اتومبیل های مورد نظر خود را با قیمت مناسب و با حداقل سود بازپرداخت خریداری نمائید. به عبارتی هر چه تعداد اقساط بیشتر شود، میزان سود بازپرداخت افزایش می یابد و این چنین می توانید از طریق مجموعه دنیای خودرو نسبت به خرید اتومبیل تصمیم بگیرید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 506
نمایش همه
علاقه مندی ها ()