فروشگاه چرخ و یدک در زمینۀ فروش برخی از قطعات خودرو منجمله لاستیک، باتری و ... فعالیت می کنند. این مجموعۀ معتبر به اقتضای نیاز بازار توانسته اند موفق به عرضۀ محصولات با کیفیت تری گردند. لاستیک از قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود و در صورت لزوم به تعویض و خرید مجدد، بایستی دقت و حساسیت بالا نسبت به بدان در نظر گرفته شود. به عنوان مثال متناسب با مدل خودرو، مناسب ترین لاستیک انتخاب می شود. شرایط آب و هوایی و نوع جاده نیز هر کدام به نوبۀ خود بر روی انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشند. پیش از خرید لاستیک، دانستن یک سری نکات مهم، ضرورت دارد چون تأثیر مستقیم بر روی کیفیت رانندگی خواهد داشت. جهت خرید لاستیک جدید برای اتومبیل های سبک، سنگین، باری و غیره می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید. 

سایز لاستیک سواری

سایز لاستیک از مهمترین مواردی است که هنگام تعویض و خرید لاستیک جدید برای خودرو، از سوی خریدار بایستی در نظر گرفته شود. چرا که شرکت های بزرگ خودروسازی، مبتنی بر مدل های مختلف اتومبیلی که تولید می کنند، مدل لاستیک های فابریک خودرو را انتخاب می نمایند. به عنوان مثال، سایز لاستیک 165/65R13 دارای معنا و مفهوم خاصی می باشد و برای برخی از مدل های اتومبیل می بایست این مدل لاستیک را خریداری نمائید. 165 بیان گر پهنای لاستیک (برحسب میلی لیتر)، 65 بیان کنندۀ ارتفاع دیواره تایر به پهنای باند (بر حسب درصد)، R نشان دهندۀ نوع ساختار تایر یعنی رادیال بودن لاستیک و 13 بیانگر سایز قطر رینگ (بر مبنای اینچ) می باشند. جهت بررسی بیشتر می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و ثبت سفارش نمائید.این مجموعۀ معتبر سال های متوالی است که توانسته اند در زمینۀ فروش لاستیک ، محصولات اورجینال و با کیفیتی را عرضه نمایند.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 277
نمایش همه
علاقه مندی ها ()