خودروی 207 یا پژو 207 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در تیپ های متفاوت تولید و به بازار عرضه می شوند. با توجه به مشخصات فنی این خودرو، بسیاری از افراد تمایل به خرید پژو 207 دارند ولی افزایش ناگهانی قیمت خودرو، شرایط را تنها با ارائه خدمات   فروش اقساطی 207  مهیا نموده است. بدین ترتیب عموم افراد متناسب با بودجه ای که در اختیا دارند، می توانند نسبت به خرید اقساطی پژو 207 آی معمولی و یا اتوماتیک اقدام نمایند. مجموعۀ دنیای خودرو دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش اقساطی خودرو می باشند. بدین وسیله بر حسب نیاز و تقاضای بازار اقدام به فروش اقساطی 207 می نمایند.

پیشنهادات فروش اقساطی پژو 207

اتومبیل پژو 207 از خودروی پژو 206 الهام گرفته شده است و این مسئله باعث گردیده محبوبیت این خودرو دوچندان شود. شرایط فروش اقساطی 207 به گونه ای است که نسبت به گذشته افراد راحت تر می توانند جهت خرید خودرو برنامه ریزی کنند. مراکز فروش اقساطی پژو 207 توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط و دریافت مبلغ خودرو به صورت تدریجی، رضایت مندی مشتریان را جلب نمایند. با توجه به اینکه عموم افراد در برابر تورم با فشارهای مالی زیادی رو به رو هستند، در نتیجه فروش اقساطی 207i می تواند راهکار مناسبی برای مالکیت خودرو به شمار رود.

بدین ترتیب متناسب با بودجه ای که در اختیار دارید، می توانید نسبت به خرید اقساطی خودرو مانند  خرید اقساطی 207 اقدام نمائید. مدت زمان تحویل خودرو، تعداد اقساط، مبلغ پیش قسط، نوع سند و میزان مبلغ ضمانت و نوع آن از جمله موارد مهمی به شمار می روند که هنگام ارائه خدمات فروش اقساطی 207 از سوی خریدار بایستی در نظر گرفته شود. مجموعۀ دنیای خودرو چندین سال است که با در اختیار داشتن مشاوران فعال، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 297
نمایش همه
علاقه مندی ها ()