خودرو از مهمترین وسایلی است که عموم افراد علاقه مند به تهیۀ آن هستند چون امکان تردد در سطح شهر و خارج از آن را برای آنان فراهم می آورد. با توجه به اینکه شرکت های خودروسازی همواره در حوزۀ تولید و عرضۀ محصولات مختلف فعالیت می کنند، برخی از افراد تمایل به خرید اتومبیل دنا را دارند. در حال حاضر، از سوی برخی از مراکز شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی دنا می باشیم. دنا از محصولات پرفروش ایران خودرو به شمار می رود که این کمپانی معتبر توانسته اند موفق به تولید این خودرو در تیپ های متفاوت گردند. بدین ترتیب مجموعه دنیای خودرو توانسته اند موفق به ارائه خدمات فروش اقساطی دنا گردند.

فروش اقساطی دنا معمولی و پلاس توربو

با توجه به افزایش قیمت خودرو و وضعیت نامناسب جامعه، متأسفانه شرایط مناسبی برای خرید نقد اتومبیل فراهم نیست و متأسفانه اقشار کم درآمد نمی توانند موفق به خرید اتومبیل گردند. بدین وسیله فعالیت مراکز فروش اقساطی دنا توانسته بهترین موقعیت را برای این دسته از افراد فراهم آورند. متناسب با سطح درآمدی که دارید، می توانید نسبت به استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا معمولی و یا پلاس برنامه ریزی کنید.

در مقالات متعددی به برخی از نکات مهم در خصوص معاملات  خرید اقساطی دنا پرداخته ایم. بنابراین در ادامۀ پست تنها به این موضوع می پردازیم که متناسب با سرمایه اولیه ای که در اختیار دارید، قادر به بهره مندی از شرایط این چنینی خواهید بود. مدت زمان تحویل اتومبیل در کنار اعتبار مراکز ارائه دهندۀ خدمات، از جمله موارد مهم و اساسی در انجام معاملات فروش اقساطی خودرو منجمله فروش اقساطی دنا پلاس و اتومات محسوب می گردد. جهت کسب اطلاعات بیشتر و هماهنگی های لازم برای انجام معاملات خرید و فروش اقساطی محصولات ایران خودرو می توانید با مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()