فروشگاه چرخ و یدک یکی دیگر از مراکز عرضه کنندۀ لاستیک در بازار به شمار می روند. این مجموعۀ معتبر به صورت حرفه ای در عرصۀ  فروش لاستیک توانسته اند موفق به فروش لاستیک در مدل های متفاوت گردند. در همین راستا، این مقاله را به منظور افزایش سطح آگاهی شما نسبت به سایزهای مختلف لاستیک آشنا سازند. دسته بندی اصلی فروش لاستیک بر اساس برند، ساختار و کیفیت می باشد. بدین ترتیب متناسب با نوع کاربری که برای اتومبیل خود در نظر گرفته اید، راحت تر می توانید نسبت به خرید لاستیک خودرو تصمیم بگیرید. فروش لاستیک داخلی و خارجی بر اساس نوع ساختار و شرایط آب و هوایی صورت می پذیرد، که در ادامۀ پست به معرفی آنها خواهیم پرداخت.

فروش لاستیک در برند و مدل های متفاوت

فروش لاستیک خودرو بر اساس شرایط آب و هوایی منطقه، متفاوت صورت می پذیرد که می توان به لاستیک تمام فصل، لاستیک زمستانی و لاستیک تابستانی اشاره نمود. بدین ترتیب متناسب با مدل خودرو و موقعیتی که از آن استفاده می نمائید، راحت تر از گذشته می توانید لاستیک مناسب برای اتومبیل خود خریداری نمائید. جهت تولید لاستیک از متریال با کیفیتی همچون مواد کائوچو، سیم، نخ، دوده و انواع محافظت کننده ساخته می شوند. بدین ترتیب از مقاومت بالایی برخوردار می باشند. با گسترش فروش لاستیک در برندهای مختلف، به سهولت می توانید تایر مورد نظر خود را با ویژگی های اختصاصی خریداری نمائید.

از برندهای مشهور در لیست فروش  انواع لاستیک خارجی می توان به لاستیک کومهو، لاستیک هانکوک، لاستیک نکسن، لاستیک نانکن، لاستیک پیرلی، لاستیک کنتیننتال، لاستیک میشلن و ... اشاره نمود. هر کدام دارای دسته بندی های متفاوت می باشند و بدون دغدغه قادر به انتخاب لاستیک مناسب و کاملاً کاربردی خواهید بود. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مفتخر است که توانسته موفق به فروش لاستیک رادیال همراه با گارانتی معتبر گردند.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 327
نمایش همه
علاقه مندی ها ()