در این پست شما را با برخی از ویژگی های تایر و نکات طلایی خرید لاستیک آشنا می سازیم. از آنجایی که تنوع برند و مدل های لاستیک خودرو در سطح بازار بسیار است. ممکن است، افراد هنگام خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل خود، دچار مشکل شود. بدین ترتیب می بایست یک سری اطلاعات ابتدایی نسبت به انواع لاستیک و تفاوت آنها نسبت به یکدیگر داشته باشید. به طور کلی شرکت های لاستیک سازی توانسته اند با بهره گیری از فناوری پیشرفته و امکانات جدید موفق به طراحی و ساخت انواع خودرو با ساختار متفاوت گردند.

خرید بهترین لاستیک خودرو

بدین ترتیب مبتنی بر مدل خودرو و عوامل دیگری همچون شرایط محیطی، نوع جاده و نوع کاربری که از اتومبیل می شود، اقدام به خرید لاستیک رادیال و یا بایاس نمایند. فروشگاه چرخ و یدک به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در عرصۀ لاستیک خودرو و رینگ اسپرت ، توانسته اند معروف ترین برندهای تایر را به مشتریان خود پیشنهاد دهند.

در این بخش از مقاله به معرفی هر یک از ساختارهای لاستیک می پردازیم چون نقش بسزایی بر روی عملکرد و فرمان پذیری اتومبیل خواهد داشت. امروزه از خرید لاستیک رادیال بیشتر استقبال می شود چون در طراحی این مدل تایرها، امتداد نخ های لایه ها با خط مرکزی آن، می توانند زاویۀ 90 درجه ایجاد کنند. از مهمترین ویژگی های این نوع لاستیک می توان به طول عمر بالای آن ها، تسریع زمان ترمزگیری، کاهش مصرف سوخت و سهولت در رانندگی اشاره نمود.

با مد نظر قرار دادن موارد مذکور، به سهولت می توانید اقدام به خرید لاستیک برای اتومبیل های سواری، شاسی بلند و غیره نمائید. لازم به ذکر است که لاستیک های رادیال با استفاده از مواد پلی استال یا ریون ساخته می شوند. جهت انتخاب و  خرید رینگ اسپرت و لاستیک تمام فصل رادیال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 328
نمایش همه
علاقه مندی ها ()