لاستیک از اجزای اصلی اتومبیل و هر وسیلۀ محرک همچون دوچرخه، موتور سیکلت، کامیون و ... محسوب می گردد. از آنجایی که شاهد تنوع محصولات شرکت های خودروسازی هستیم، طبیعتاً صنعت لاستیک سازی نیز متحول گردیده و شاهد تولید  لاستیک با مشخصات فنی متفاوت می باشیم. بدین ترتیب اگر به دنبال تعویض لاستیک های خودرو هستید، تا انتهای پست ما را همراهی کنید تا بیشتر با نکات طلایی و ارزشمند در حوزۀ خرید لاستیک خودرو آشنا شوید. کسب اطلاعات تخصصی این چنینی می تواند بهتر شما را در مسیر انتخاب مدل راستیک راهنمایی کند. فروشگاه چرخ و یدک بر اساس فعالیت تخصصی خود، توانسته اند موفق به گردآوری این مقاله گردند و این چنین امکان تشخیص لاستیک سواری را از لاستیک های باری برای شما آسان نمایند.

مفاهیم اعداد و حروف لاتین در فروش لاستیک

با مشاهدۀ یک لاستیک، اعداد و حروف درج شده بر روی آن، توجه شما را جلب می کند. بنابراین بایستی هنگام خرید لاستیک، بدانید که چه اعداد و حروفی معرفی عرضۀ نسبت ابعاد تایر، نوع ساختار لاستیک، میزان قطر، ردۀ بار، درجه سرعت، نوع کاربری تایر و شاخص تحمل دمایی تایر می باشند. بدون شک مبتنی بر مدل های متنوع خودرو، مدل لاستیکی که مورد استفاده قرار گرفته می شود، تغییر پیدا می کند. البته در برخی از موارد یک مدل لاستیک را می توان برای چند خودرو در شرایط استاندارد خریداری نمود. فروش لاستیک را از طریق سایت انجام می گیرد. 

به عنوان مثال یک مدل لاستیک را می توان برای تیپ های مختلفی از خودروی پراید استفاده نمود. شرایط محیطی و نوع جاده از اولین موارد مهم و جدی در انتخاب لاستیک خودرو به شمار می روند. چرا که متناسب با سطوح جاده خاکی، صخره و آسفالت می بایست در انتخاب لاستیک توجه و دقت کافی داشت چون همانطور که می دانید مدل لاستیک بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد. با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک به سهولت می توانید اقدام به خرید آنلاین لاستیک خودرو نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران:فلکه چهارم تهرانپارس. خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

02133444002-02133444003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 263
نمایش همه
علاقه مندی ها ()