خودروی هایما از دیگر محصولات شرکت خودروسازی ایران خودرو به شمار می رود و در دسته بندی خودروهای شاسی بلند قرار می گیرد. بسیاری از افراد تمایل به خرید این خودرو را دارند ولی از آنجایی که قیمت خودروهای داخلی و خارجی به طرز غیر قابل باورکردنی افزایش پیدا کرده است، تنها خدمات مراکز فروش اقساطی هایما می تواند شرایط مناسب تری را برای این دسته از افراد فراهم آورد. به عبارتی چنین موقعیتی، به افراد این امکان را می دهد که بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را با قیمت و شرایط مناسب تر خریداری نمایند. مجموعه دنیای خودرو همچون رقبای تجاری خود توانسته است، شرایط منعطف تری را برای خدمات فروش اقساطی هایما S7 و S5 در نظر بگیرند.

شرایط جدید فروش اقساطی هایما

بدین وسیله متناسب با سرمایه ای که در اختیار دارید، می توانید برای خرید اقساطی هایما برنامه ریزی کنید. امروزه بیشتر افراد متقاضی استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما و دیگر محصولات شرکت های خودروسازی هستند چون نیاز به فراهم نمودن مبلغ اتومبیل به صورت یکجا ندارند و با گذشت زمان و به صورت تدریجی می توانند نسبت به پرداخت اقساط خودرو اقدام نمایند.

علاوه بر آنکه برخی از مراکز فروش اقساطی خودرو که خدمات فروش اقساطی هایما با تحویل آنی را ارائه می دهند، امکان تحویل فوری اتومبیل را برای مشتریان فراهم نموده اند. بدین ترتیب تنها با پرداخت پیش قسط، اتومبیل پس از عقد قرارداد به خریدار تحویل داده می شود و الباقی مبلغ اتومبیل طی اقساط از پیش تعیین شده پرداخت شده و تسویه می گردد.

در حال حاضر جهت بهره مندی از خدمات فروش اقساطی هایما و شرایط جدید پیشنهاد شده، می توانید با مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید. با بهره گیری از چنین شرایطی، بدون دغدغه می توانید به آرزوی همیشگی خود دست پیدا کنید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 259
نمایش همه
علاقه مندی ها ()