بسترن جزء یکی از پرفروش ترین خودروهای چینی است که در ایران طرفداران بسیاری دارد. هم اکنون توسط گروه بهمن موتور در چندین مدل مونتاز به بازار خودرو عرضه می شوند. در نتیجۀ این اتفاق، قطعات بسترن در لیست لوازم یدکی خودروهای چینی در دسترس مشتریان قرار گرفته می شود. این چنین متناسب با نیازی که دارندگان خودروهای بسترن دارند، می توانند بدون دغدغه از طریق مراکز عرضۀ قطعات خودروهای چینی، نسبت به خرید قطعات بسترن اقدام نمایند. فروشگاه نیوپارت چندین سال است که بر روی فروش قطعات بسترن متمرکز می باشد و این چنین توانسته اند امکان خرید قطعات جلوبندی B30 و سایر لوازم یدکی دیگر خودروهای بسترن را برای عموم مشتریان فراهم آورند.

سفارش انواع لوازم یدکی بسترن

لوازم یدکی بسترن B30 به نحوی طراحی شده اند که قابلیت پشتیبانی از موتور 1600 سی سی، قدرت 107 اسب بخار و حداکثر سرعت 155 نیوتن متر را دارد. این اتومبیل دارای مصرف سوخت تقریبی 7 لیتر در هر صد کیلومتر می باشد و امکان رانندگی سبک در جاده را برای راننده فراهم می آورد. در نتیجه حفظ و نگهداری از کلیۀ قطعات خودرو برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. در صورت نیاز، قطعاً خرید قطعات بسترن و هر اتومبیلی که در اختیار را جدی بگیرید. عدم توجه به موضوع مهم این چنینی می تواند عواقب ناخوشایند و همچنین افزایش خسارت و نقص فنی را به دنبال داشته باشد.

قیمت   لوازم یدکی بسترن نیز بر اساس نوع قطعه و نرخ روز ارز مبتنی بر وارداتی بودن آن تعیین می گردد. با مد نظر قرار دادن افراد سودجو در بازار خرید و فروش قطعات خودرو، جهت خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال به مراکز معتبر منجمله فروشگاه نیوپارت مراجعه نمائید که کلیۀ خدماتی که ارائه می دهند، کاملاً تضمینی و همراه با گارانتی معتبر می باشد.

   فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 375
نمایش همه
علاقه مندی ها ()