فیدلیتی نیز یکی دیگر از محصولات گروه بهمن به شمار می رود که می توانید به صورت نقد و یا اقساطی خریداری نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در حوزۀ فروش اقساطی فیدلیتی مطرح می گردد، مواردی منجمله تعداد اقساط، میزان پیش پرداخت، زمان تحویل خودرو و سند می باشند. بدیهی است افرادی که خواستار استفاده از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی هستند، بایستی تمام جوانب این موضوع را بررسی نمایند. در این صورت راحت تر می توانند نسبت به خرید اقساطی خودرو تصمیم گرفته و برنامه ریزی کنند. مجموعه دنیای خودرو دارای سابقۀ درخشان در حوزۀ خرید و فروش اقساطی فیدلیتی است. در همین راستا بسیاری از افراد در صدد برای کسب اطلاعات تخصصی، نسبت به شرایط فروش اقساطی فیدلیتی هستند.

فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط اقساط بلند مدت

با توجه به اینکه شاهد افزایش قیمت خودرو در سطح بازار ایران هستیم، متأسفانه دست خیلی از افراد برای خرید اتومبیل کاهش یافته است. در نتیجه تنها ارائه خدمات فروش اقساطی فیدلیتی توانسته شرایط مناسبی را برای خرید خودرو فراهم آورد. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی می تواند عواقب ناخوشایندی برای شما به دنبال داشته باشد. به عنوان مثال بایستی نسبت به معتبر بودن آن مجموعه اطمینان حاصل نمائید و پیش از عقد قرارداد، جوانب مختلف انجام چنین معاملاتی را به طور دقیق برررسی نمائید.

در حال حاضر امکان  خرید اقساطی فیدلیتی با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت برای عموم افراد فراهم می باشد. با این تفاسیر، عموم افراد با مد نظر قرار دادن وضعیت اقتصادی و مالی خود می توانند در نهایت بهترین انتخاب را برای بهره مندی از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط تحویل آنی داشته باشند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر و مشاورۀ رایگان می توانید با مشاوران فعال و پویای مجموعه دنیای خودرو در ارتباط باشید.

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 309
نمایش همه
علاقه مندی ها ()