خودرو از جمله وسایل مهم در زندگی به شمار می رود که در راستای انجام فعالیت های روزمره مورد استفاده قرار گرفته می شود. خودروی سیتروئن زانتیا به دلایل مختلف ممکن است دچار آسیب و نقص فنی شوند، که این مسئله می تواند صدمات جدی در پی داشته باشد و بایستی هر چه زودتر به مراکز تعمیرگاه زانتیا مراجعه نمائید. علت مراجعه به نمایندگی تعمیرگاه زانتیا، این است که دارای مهندسین مکانیک مجرب می باشند که با کلیۀ اصول عیب یابی آشنا هستند. تعمیرگاه زانتیا رهام در طول سال ها فعالیت حرفه ای توانسته اند بهترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

عوامل متعددی وجود دارد که باعث آسیب دیدگی خودروی زانتیا می شود. به عنوان مثال کاهش محتویات مایع درون گوی زانتیا باعث اختلال در عملکرد سیستم تعلیق خودرو می شود. در این صورت بایستی به مراکز تعمیرگاه زانتیا مراجعه نمائید تا راحت تر بتوانند عیب یابی خودرو را انجام دهند. با این تفاسیر، در صورت بروز هر گونه مشکل و نقص فنی برای خودروی زانتیا، توصیه بر این داریم که به مراکز معتبر و مطمئن مراجعه نمائید.

تخصصی ترین تعمیرگاه زانتیا

آسیب دیدگی گیربکس، موتور، جلوبندی، تعویض چراغ های جلو و عقب، شارژ گوی سیستم تعلیق، تعویض فیلترات خودرو و ... از جمله مواردی هستند که باعث اختلال در عملکرد قسمت های مختلف خودرو می شود. در این صورت بایستی با مراجعه به مرکز تخصصی تعمیرگاه زانتیا، در مدت زمان کوتاه، عیوب خودرو را می توانید مرتفع نمائید. بدون درنگ قادر به تعمیر و سرویس قسمت های مختلف خودرو خواهید بود و بیش از اینکه صدمات جدی به دیگر قطعات اصلی زانتیا وارد کند. تعمیرگاه زانتیا رهام از جمله مراکزی است که در تهران توانسته اند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات تعمیرات تخصصی خودروی سیتروئن زانتیا مانند  تعمیر موتور زانتیا  فراهم آورند. این مجموعۀ معتبر با صرف حداقل هزینه توانسته اند به روزترین خدمات را به مشتریان ارائه دهند.

  تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 447
نمایش همه
علاقه مندی ها ()