افرادی که مالک خودرو هستند، با این موضوع مهم رو به رو شده اند که سطح خارجی لاستیک خودرو دچار فرسایش شده و بایستی نسبت به خرید لاستیک  و تعویض آن اقدام نمایند. تایر از قطعات مصرفی خودرو به شمار می رود و به همین دلیل پس از بررسی قسمت های مختلف آن، بایستی متناسب با مدل اتومبیل، بهترین انتخاب خود را انجام دهند. بر اساس نظرات کارشناسی شده، لاستیک خودرو از قسمت های اصلی اتومبیل محسوب می گردد و به طور مستقیم بر روی عملکرد و کیفیت رانندگی اشخاص تأثیرگذار می باشد.

خرید لاستیک خارجی اورجینال

چندین دهه است که شاهد به کارگیری فناوری های نوین در طراحی و تولید   انواع لاستیک  هستیم و برندهای مطرحی از این محصول را در می توانید در بازار ایران و خارج مشاهده نمائید. هنگام خرید لاستیک، باعث سردرگمی شما می شود چون تنوع برند و مدل های تایر بسیار است. فروشگاه چرخ و یدک با بررسی وضعیت بازار و نیازسنجی مشتریان توانسته اند شرایط مناسبی را برای خرید لاستیک اورجینال در ایران فراهم آورند چون در سطح بازار متأسفانه شاهد فروش لاستیک تقلبی مشابه اصل هستیم.

لازم به ذکر است که تنها 5% از وزن خودرو متعلق به لاستیک می باشد و الباقی فشار را باد داخل لاستیک تحمل می کند. بنابراین اگر به هر دلیلی توازن میان آنها از بین برود، به طور مستقیم بر روی کیفیت رانندگی تأثیر می گذارد و می تواند سلامت سرنشینان اتومبیل را تهدید کند. در ادامۀ پست بر این موضوع مهم تأکید داریم که پیش از خرید لاستیک، سطح اطلاعات خود را نسبت به مشخصات فنی یا همان مفاهیم اعداد و حروف مندرج بر روی لاستیک ارتقاء دهید. فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک چندین سال است که در زمینۀ واردات و فروش لاستیک های خارجی و ایرانی، توانسته اند امکان خرید لاستیک اصل برای تمامی ماشین ها فراهم آورند.

 فروشگاه چرخ و یدک

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021 ( ساعت کاری فروشگاه در ایام تعطیل از ساعت 9 الی 17 می باشد )

02133444002-02133444003-02133508217-02133508201

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()