در بازار داخل و خارج از کشور، لاستیک دانلوپ شناخته شده می باشد چون یک برند معتبر و با کیفیت است. فروشگاه تایر ایرانیان پس از بررسی وضعیت بازار و نیاز مشتریان توانسته اند به لیست محصولات خود، لاستیک دانلوپ ژاپن را افزوده و عرضه نمایند. کمپانی دنلوپ بدون محدودیت توانسته اند موفق به تولید لاستیک های استاندارد برای اتومبیل های سواری، شاسی بلند، باری، ماشین آلات سنگین و صنعتی گردند. با سال ها فعالیت در این حوزه توانسته اند موفق به تولید محصولاتی با کیفیت و مرغوب گردند. در نتیجه دارندگان خودرو در راستای تعویض لاستیک های قدیمی، می توانند اقدام به خرید   لاستیک دانلوپ نمایند.

استقبال از خرید لاستیک دانلوپ رادیال

در حال حاضر شاهد فعالیت کمپانی های تولید لاستیک دانلوپ در چندین کشور بزرگ منجمله آمریکا، ژاپن، فرانسه و ... می باشیم. به همین دلیل در ایران از خرید لاستیک دانلوپ استقبال می شود چون از متریال با کیفیت استفاده می نمودند. بخش های اصلی لاستیک عبارتند از اینر لاینر، ساید وال، بید و ترد می باشند. بدین ترتیب کمپانی دنلوپ با بهره گیری از فناوری روز دنیا توانسته اند موفق به تولید و فروش لاستیک دانلوپ رادیال گردند. این نوع لاستیک ها در تماس مستقیم با جاده، از دوام و مقاومت بالایی برخوردار هستند و بدین ترتیب باعث افزایش طول عمر مفید لاستیک های خودرو شده اند.

با افزایش تولید تایر توسط شرکت های تولید کننده، شاهد کاهش قیمت لاستیک در سطح جهانی هستیم ولی متأسفانه در داخل کشور به دلیل نوسانات قیمت ارز، قیمت لاستیک دانلوپ ثابت نمی باشد. در صورت تمایل به خرید لاستیک میشلن و لاستیک دانلوپ، می توانید قیمت آنلاین این برند و لاستیک های نانکن، پیرلی، میشلن و ... را در فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان مشاهده نمائید. پس از مقایسۀ مشخصات فنی مدل های مختلف لاستیک دانلوپ، همراه با گارانتی معتبر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید.

   فروشگاه تایر ایرانیان

خیابان امیر کبیر نرسیده به خیابان ملت پاساژ کوشانپور طبقه همکف پلاک 13

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--02133118182

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 332
نمایش همه
علاقه مندی ها ()