شرکت فاو چین در حوزۀ طراحی و تولید خودرو فعالیت می کنند که توانسته اند در لیست محصولات خود تیپ های متفاوتی از خودروی بسترن را تولید و روانۀ بازار جهانی نمایند که هم اکنون در ایران توسط گروه بهمن موتور شاهد واردات، مونتاژ و فروش خودروهای بسترن B30، B50، B50F و ... هستیم. در نتیجۀ این اتفاق، فروش قطعات بسترن متناسب با مدل های رایج این خودرو صورت می پذیرد. در دسته بندی های متفاوت توسط مراکز عرضۀ قطعات بسترن ، انواع قطعات موتوری، بدنه، سیستم ترمز، برقی و غیره به فروش می رسند. فروشگاه نیوپارت سال های متوالی است که در این حوزه فعالیت می کنند. بدین ترتیب پس از بررسی نیاز بازار، در لیست قطعات بسترن، رایج ترین انواع لوازم یدکی که ممکن است بیشتر در معرض آسیب قرار گرفته شوند را به فروش می رسانند.

سفارش اینترنتی قطعات بسترن

بدین ترتیب مالکین این خودرو به منظور تأمین لوازم یدکی بسترن همچون سیلندر ترمز چرخ، میل موجگیر، بوش طبق، چراغ های مه شکن، چراغ های جلو، واشر درب سوپاپ، پیستون، یاتاقان ثابت و متحرک، قطعات تعلیق و جلوبندی، بلبرینگ چرخ، فن کولر، وایر شمع، ترموستات، کاسه نمد ساق سوپاپ و ... می توانند با دفتر فروش نیوپارت تماس حاصل نموده و موجود بودن هر کدام از قطعات بسترن را استعلام نمایند. 

در عصر حاضر امکان خرید آنلاین و سفارش اینترنتی لوازم یدکی بسترن همراه گارانتی معتبر فراهم می باشد. با توجه به اینکه برخی از مدل های خودروی بسترن در سطح بازار رایج نیست، ممکن است برخی از قطعات بسترن نایاب باشد، که این مسئله باعث افزایش قیمت برخی از لوازم یدکی در بازار می گردد. جهت خرید انواع قطعات بسترن B30 می توانید با نمایندگی های معتبر عرضۀ لوازم یدکی خودروهای چینی همچون مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید. توسط این مجموعۀ معتبر با اطمینان خاطر می توانید انواع قطعات وارداتی خودرهای بسترن را با قیمت مناسب تأمین نمائید.

   فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 330
نمایش همه
علاقه مندی ها ()