در صورت تمایل به خرید خودرو اقساطی می توانید با مشاوران فروش مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید. این مجموعه به صورت حرفه ای در عرصۀ فروش اقساطی خودروهای داخلی و وارداتی فعالیت می کنند. در نتیجه شما اگر از آن دسته افرادی هستید که در صدد برای سرمایه گذاری و خرید اتومبیل شخصی می باشید ولی قدرت خرید نقد آن را ندارید، می توانید با ساده ترین شرایط اقدام به  خرید اقساطی خودرو نمائید. همانطور که می دانید، ارزش و بهای خودرو روز به روز افزیش پیدا می کند و به همین دلیل افراد کمتری قادر به تأمین سرمایۀ لازم برای خرید نقد خودرو می باشند. مراکز فروش خودرو، با مشاهدۀ چنین وضعیتی، خرید اقساطی خودرو را به این دسته از افراد با سطح توان مالی اندک پیشنهاد می دهند.

خرید و فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی

متأسفانه نوسانات شدید بازار خودرو باعث گردیده تا کمتر کسی بتواند رویای همیشگی خود را در خصوص خرید خودروی شخصی برآورده نماید. در همین راستا، این دسته از افراد می توانند با بهره گیری از شرایط دیگری، خواستۀ خود را مرتفع سازند. مزیت خرید اقساطی خودرو، این است که به صورت تدریجی می توان هزینۀ اتومبیل را تسویه نمود و بدین ترتیب تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرید. بدون درنگ می توان متناسب با بودجه و قدرت مالی که از آن برخوردار هستید، از شرایط   فروش اقساطی خودرو  داخلی بهره مند گردید.

در حال حاضر با بررسی وضعیت مالی خود، می توانید برای خرید اقساطی خودرو با شرایط اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت برنامه ریزی نمائید. این روش، بهترین راه برای تهیۀ اتومبیل شخصی محسوب می گردد و در شرایط سخت فعلی می توان امیدوار بود. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص طرح های خرید اقساطی خودرو می توانید با دفتر فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل نموده و مشورت نمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 335
نمایش همه
علاقه مندی ها ()