خودروی سیترئن زانتیا همچون هر اتومبیل دیگری به دلایل مختلف دچار آسیب و نقص فنی می شوند و نیاز است که هر چند وقت یکبار به مراکز تعمیرگاه زانتیا مراجعه نمود. چنین مجموعه هایی به دلیل برخورداری از تیم تعمیرکار مجرب و حرفه ای، به صورت اصولی قادر به عیب یابی و رفع خرابی می باشند. در ادامۀ مقاله شما را با یکی از باسابقه ترین مجموعه های تعمیرگاه زانتیا همچون تعمیرگاه زانتیا رهام آشنا می سازیم. این مجموعه، با سال ها فعالیت در حوزۀ تعمیرات زانتیا، قادر به سرویس، شارژ گوی زانتیا، تعمیر موتور زانتیا ، از بین بردن لرزش کابین راننده، مرتفع نمودن سفت شدن فرمان، تعمیر موتور زانتیا، تعویض روغن و فیلتر و غیره می باشند.

مهمترین خدمات تعمیرگاه زانتیا

در برخی از مواقع، هنگام رانندگی صدای تیک و تیک از داخل کاپوت شنیده می شود که باعث کاهش عملکرد اتومبیل می گردد. قطعاً با کاهش میزان روغن و مواد داخل گوی زانتیا، چنین اتفاقی رخ می دهد که با مراجعه به تعمیرگاه زانتیا می توانید نسبت به تعویض و یا شارژ گوی اقدام نمائید. با مشاهدۀ وضعیت سیاه شدن روغن موتور، بایستی از مرکز تعمیرگاه زانتیا، خدمات تعویض روغن را بخواهید. ضمن آنکه، چنین مجموعه هایی قادر به تعمیر موتور زانتیا ،تعویض چراغ های خاموش و سوخته، تعویض آینه های بغل شکسته و دیگر خدمات تعمیراتی می باشند.

اکثر مواقع که افراد خواستار دریافت خدمات از سوی تعمیرگاه زانتیا هستند، به دلیل مشکل در سیستم تعلیق و کمک های خودروی زانتیا می باشد. این خودرو مجهز به سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی است که باعث تمایز آن با سایر هم کلاس های خود شده است. بدین ترتیب قابلیت حرکت کردن خودرو را تنها با استفاده از سه لاستیک فراهم می آورد و از حساسیت و شکنندگی بالایی برخوردار است. بنابراین برای تنظیم و بررسی عملکرد این سیستم می توانید به تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید.

  تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعد از رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 433
نمایش همه
علاقه مندی ها ()