فروش اقساطی هایما در لیست خودروهای وارداتی مشاهده می شود چون از جمله خودروهای با کیفیت و محبوب در بازار به شمار می رود که نظر خیلی از افراد را به خود جلب نموده است. اجازه دهید، در ابتدا به معرفی خودروی هایما بپردازیم که در تیپ های متفاوت با حجم موتور 1.8 لیتر توربو و 2 لیتر ساخته شده است. این خودرو دارای گیربکس 6 دنده اتومات با پیشرانه 4 سیلندر توربو شارژ می باشد که دارای قدرت 170 اسب بخار و گشتاور 230 نیوتن متر است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در خصوص مشخصات فنی این خودرو می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو تماس حاصل فرمائید. این مجموعۀ معتبر توانسته اند شرایط مناسبی را برای ارائه خدمات فروش اقساطی هایما فراهم آورند.

مزیت و معایب استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما

بدین ترتیب افرادی که با خرید خودروی هایما به دنبال سرمایه گذاری هستند و یا قصد تأمین اتومبیل شخصی خود هستند، با تأمین حداقل سرمایه و درصد اندکی از مبلغ کل خودرو، از خدمات مراکز فروش اقساطی هایما استفاده نمایند. بدین ترتیب با آسودگی خاطر می توانند از خدمات ارائه داده شده، به بهترین شکل ممکن استفاده نمایند.

در حال حاضر امکان استفاده از خدمات فروش اقساطی هایما با شرایط اقساط بلند مدت، علاوه بر کوتاه مدت فراهم می باشد. در این صورت شاهد کاهش مبلغ اقساط خواهیم بود و عموم افراد متناسب با بودجه ای که در اختیار دارند، می توانند برای هر کدام از خدمات ارائه داده شده، برنامه ریزی کنند. قطعاً افرادی که دارای سرمایۀ کافی هستند، می توانند با مدیریت مالی، از مراکز فروش اقساطی هایما با شرایط تحویل آنی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است که تسریع زمان تحویل خودرو، به افراد کمک می کند که با در اختیار داشتن اتومبیل خود، بتوانند از امکانات آن بهره مند گردند و سپس منطبق بر قرارداد، تسویه اقساط خودرو را انجام داد.  جهت اطلاع از شرایط جدید خرید اقساطی خودرو می توانید با دفتر فروش دنیای خودرو تماس بگیرید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 353
نمایش همه
علاقه مندی ها ()