خودروی فیدلیتی از محصولات گروه خودروسازی بهمن موتور به شمار می رود. در واقع این خودروی چینی از طریق این کمپانی معتبر وارد شده و به بازار عرضه می شود. چند سال اخیر قیمت خودرو به صورت ناگهانی، صعود یافته است و این مسئله باعث گردیده تا مراکز عرضۀ خودرو، در کنار فروش نقدی خودرو، خدمات فروش اقساطی فیدلیتی را نیز ارائه دهند. بدین ترتیب افرادی که خواستار خرید خودروی فیدلیتی هستند ولی بودجۀ کافی و لازم را برای خرید نقد ندارند، می توانند از پیشنهادات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط بلند مدت و کوتاه مدت استفاده نمایند. مجموعه دنیای خودرو نیز با چنین دیدگاهی، بر روی خدمات فروش اقساطی خودروهای داخلی و خارجی تمرکز نموده اند و بهترین راهنما برای شما خواهند بود.

خرید اقساطی فیدلیتی با شرایط آسان و منعطف

خرید اقساطی خودرو یک سری نکات دارد که شما بایستی نسبت به آنها آگاهی داشته باشید. ضمن آنکه معتبر بودن مرکز ارائه دهندۀ خدمات فروش اقساطی فیدلیتی برای شما حائز اهمیت می باشد. جهت بستن قرارداد بایستی درصدی از مبلغ کل خودرو را به عنوان پیش قسط پرداخت نمود و سپس الباقی مبلغ به صورت اقساطی پرداخت می شوند. فاکتور مهمی که افراد هنگام استفاده از خدمات مراکز فروش اقساطی فیدلیتی و سایر محصولات شرکت های خودروسازی داخلی و خارجی در نظر می گیرند، زمان تحویل خودرو می باشد.

در همین راستا، رقبای تجاری در این حوزه، با تسریع زمان تحویل خودرو، بیشتر می توانند مشتریان را به خود جلب نمایند. در حال حاضر به سهولت می توانید از خدمات فروش اقساطی فیدلیتی با شرایط تحویل آنی بهره مند گردید که تنها برخی از مراکز عرضۀ خودرو، قادر به ارائه چنین خدماتی می باشند. بدین ترتیب توصیه بر این داریم که پیش از عقد قرارداد، بایستی نسبت به کلیۀ مفاد قرارداد اطلاع یافته و با آسودگی خاطر از چنین تسهیلاتی بهره مند گردید. هم اکنون جهت خرید اقساطی فیدلیتی با شرایط آسان می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 346
نمایش همه
علاقه مندی ها ()