فروش لاستیک در دسته بندی متفاوت انجام می پذیرد چون شاهد عرضۀ خودرو با مشخصات فنی متفاوت هستیم. در نتیجه نوع لاستیکی که اتومبیل بایستی بدان تجهیز باشد، دارای یک سری ویژگی های منحصر به فرد می باشد. قطعاً  فروش لاستیک اپتیما با مشخصات فنی متفاوت از لاستیک پراید انجام می پذیرد. به عبارتی تفاوت میان اتومبیل ها، میزان قدرت موتور، ابعاد و همچنین حداکثر بار مجاز می باشد. با توجه به فروش لاستیک سواری، شاسی بلند و غیره، هم اکنون به سهولت می توانید از طریق فروشگاه چرخ و یدک اقدام به خرید لاستیک مناسب و استاندارد نمائید.

فروش لاستیک با دوام و اورجینال

لاستیک خودرو به دلیل خاصیت فرسودگی که دارد، بایستی هر چند سال یکبار و یا در مواقعی خاص با تایرهای جدید تعویض گردد. بدین ترتیب رانندگان به دلیل تنوع مدل و برندهای موجود در بازار، که در لیست فروش لاستیک ملاحظه می نمایند، با سردرگمی زیادی رو به رو می شوند. بنابراین راه اندازی مراکز فروش اینترنتی لاستیک برای مشتریان شرایط مناسبی را فراهم می آورد، که بدون محدودیت بتوانند کلیۀ محصولات موجود در فروشگاه را بررسی نموده و سپس با آسودگی خاطر، بهترین لاستیک را خریداری نمایند.

قطعاً با در نظر گرفتن یک سری فاکتورهای مهم و اساسی، شما به سهولت می توانید محصول با کیفیتی را تهیه نمائید. بازدید از لاستیک های مصرفی خودرو به صورت دوره ای، برای رانندگان حائز اهمیت می باشد. چرا که سهل انگاری نسبت به تعویض به موقع تایرهای خودرو، می تواند خطر پنچری و تصادف را برای آنان به ارمغان آورد. با گسترش مراکز فروش لاستیک خودرو، راحت تر از قبل می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. البته بایستی از معتبر بودن مراکز فروش لاستیک اورجینال اطمینان حاصل نمائید. جهت کسب اطلاعات بیشتر و سفارش غیر حضوری  خرید لاستیک پیرلی و... می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 354
نمایش همه
علاقه مندی ها ()