خودروی سیتروئن زانتیا از سال 1992 میلادی در اروپا به بازار عرضه شد و با گذشت زمان و استقبال از این محصول، در سال 1389 در ایران، با سه تیپ متفاوت تولید آن را آغاز نمودند. مرکز  تعمیرگاه زانتیا محل مناسبی برای تعمیرات این خودروی اروپایی محسوب می گردد. این خودرو تجهیز به سیستم تعلیق نرم کارآمد است که فرمان خوش دستی را برای راننده فراهم می آورد. دارای قابلیت تنظیم دستی ارتفاع تعلیق بوده و از عملکرد فنی بالایی برخوردار می باشد.

تعمیرگاه زانتیا در تهران با ارائه کلیۀ خدمات

یک تعمیرگاه زانتیا با سابقه قادر به سرویس و تعمیرات خودروی زانتیا در تیپ های 1.8 لیتری سوپرلوکس، 2 لیتری SX و 2 لیتری X می باشند. نکتۀ مهمی که در رابطه با امور تعمیرات وجود دارد، این است که یک تعمیرگاه زانتیا، متشکل از کادر درجه یک می باشد. تعمیرگاه زانتیا رهام سال های متوالی است که به صورت تخصصی در زمینۀ تعمیرات خودروهای زانتیا در تهران فعالیت خود را آغاز نموده اند و همواره آمادۀ ارائه بهترین خدمات به مشتریان گرامی می باشند.

خودروی زانتیا مجهز به گیربکس 5 دنده دستی، پیشرانه 4 سیلندر XU10، حجم موتور 2 لیتری، قدرت موتور 135 اسب بخار، گشتاور 180 نیوتن متر، شتاب 9.5 ثانیه ای و حداکثر سرعت 203 کیلومتر بر ساعت می باشد. ایجاد کوچک ترین اختلال در عملکرد قطعات خودرو، با مراجعه به مرکز تعمیرگاه زانتیا می توانید، ایراد و نقص فنی بوجود آمده برای اتومبیل خود را مرتفع نمائید. بدون شک، برخی از مواقع ممکن است ایراد در قسمت موتور خودرو بوجود آید که تعمیر موتور زانتیا از اقدامات مهم و اساسی به شمار می رود.

به طور کلی، مراجعه به تعمیرگاه زانتیا که از سابقۀ درخشانی برخوردار باشد، می تواند برای رفع ایرادات خودروی زانتیا مانند تعمیر موتور زانتیا را در مدت زمان کوتاهی مرتفع نمایند. جهت هماهنگی برای مراجعۀ حضوری به نمایندگی معتبر، می توانید با تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 306
نمایش همه
علاقه مندی ها ()