لاستیک از قسمت های اصلی خودرو محسوب می گردد چون عامل اصلی حرکت آن می باشد. به عبارتی سطح ارتباط میان خودرو با زمین از طریق تایر صورت می پذیرد. دارندگان خودروی اپتیما جهت تأمین لاستیک های جدید آن، بایستی به مشخصات فنی آن بپردازند. چرا که  لاستیک اپتیما نیز بر روی خود، دارای نشانه هایی است که به عنوان مشخصات فنی آن محصول در نظر گرفته می شوند. بدین ترتیب در صورت تمایل به خرید لاستیک اپتیما، باید از معنا و مفهوم علائم درج شده بر روی تایر مطلع گردید.

مهمترین ویژگی لاستیک اپتیما

فروشگاه چرخ و یدک به منظور برآورده نمودن نیاز مشتریان توانسته اند، امکان خرید لاستیک اپتیما را با برندهای داخلی و خارجی فراهم آورند. مالکین اتومبیل اپتیما، بدون دغدغه می توانند بهترین تایر رادیال را خریداری نمایند. لاستیک اپتیما تمام فصل بیش از تایرهای زمستانی و تابستانی متقاضی دارد چون برای مصرف کنندگان صرفۀ اقتصادی دارد.

خودروی اپتیما دارای قدرت موتور 178 اسب بخار می باشد و به همین دلیل نوع لاستیک هایی که برای آن در نظر گرفته می شود، بایستی قابلیت تحمل حداکثر سرعت خودرو را داشته باشد. بدون درنگ می توانید مناسب ترین لاستیک برای اتومبیل خود خریداری نمائید. لاستیک خودرو به دلایل و عوامل مختلفی دچار فرسایش و پوسیدگی می شود که بایستی با تایرهای جدید جایگزین گردد. در این صورت، به سهولت می توانید از پنچری زود هنگام لاستیک های اتومبیل جلوگیری نمائید.

قیمت  فروش اینترنتی لاستیک بر مبنای برند و مدل آن تعیین می گردد و بدین ترتیب امکان خرید لاستیک ارزان و همچنین گران قیمت برای خودروی اپتیما فراهم می باشد. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، متفاوت از همیشه می توانید رانندگی کنید. اگر در پی خرید لاستیک اپتیما رادیال با برندهای با کیفیت و قیمت مناسب، همراه با گارانتی معتبر می باشید می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نمائید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 394
نمایش همه
علاقه مندی ها ()