قطعات بسترن را می توانید از مراکز عرضۀ تجهیزات ماشین آلات چینی خریداری نمائید. خودروی بسترن از محصولات شرکت خودروسازی فاو چین محسوب می گردد که در حال حاضر بسیاری از افراد مالک تیپ های مختلف این خودرو می باشند. بدین ترتیب حین استفاده از خودرو، ممکن است نیاز به خرید  قطعات بسترن داشته باشند چون عوامل متعددی باعث آسیب دیدگی و نقص فنی قسمت های مختلف این خودرو می شود. تصادف، گذر زمان و استفادۀ نادرست از قسمت های مختلف خودرو، شرایطی را برای خراب شدن خودرو فراهم می آورد. در صورت نیاز به خرید قطعات بسترن اصل و اورجینال می توانید از طریق فروشگاه نیوپارت استعلام نمائید.

سفارش غیر حضوری انواع قطعات بسترن

همانطور که می دانید خودرو با سالم بودن قطعات آن تعریف می شود چون استفاده از اتومبیل با لوازم یدکی معیوب، می تواند خسارت وارده به خودرو را چندین برابر نماید. فروش قطعات بسترن در دسته بندی متفاوت صورت می پذیرد چون اتومبیل از قسمت های مختلف منجمله موتور، سیستم احتراق، سیستم برق رسانی، بدنه و غیره تشکیل می شود. البته هر دسته بندی شامل انواع قطعات ریز و درشت هستند که سالم بودن آنها نقش اساسی بر روی میزان کنترل پذیری فرمان خودرو خواهد داشت.

امروزه متناسب با مدل اتومبیل، می توانید نسبت به خرید لوازم یدکی بسترن اقدام نمائید. فروش قطعات بسترن بر اساس مدل خودرو منجمله بسترن b30، b50، b50f و ... تعیین می گردد. بدین ترتیب نیاز نیست نگران چگونگی تأمین لوازم یدکی بسترن باشید چون برخی از مراکز به صورت تخصصی در حوزۀ فروش قطعات خودروهای بسترن فعالیت می کنند. با توجه به وارداتی بودن اکثر قطعات خودرو، قیمت لوازم یدکی بسترن  بر مبنای نوع، مدل خودرو و قیمت ارز تعیین می گردد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فروش مجموعۀ نیوپارت تماس حاصل فرمائید.

  فروشگاه نیوپارت

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 338
نمایش همه
علاقه مندی ها ()