خودروی دنا از جمله اتومبیل های پرفروش شرکت ایران خودرو محسوب می گردد که افراد زیادی خواستار خرید این خودرو با شرایط اقساطی هستند. در واقع افزایش چند برابری قیمت خودرو در سال اخیر، شرایط را برای خرید نقد خودرو غیر ممکن ساخته و اکثر افراد به سمت و سوی استفاده از خدمات  فروش اقساطی دنا  و سایر محصولات سوق داده است. اگر در پی خرید خودروی دنا در تیپ های جدید می باشید، می توانید نسبت به فروش اقساطی دنا پلاس توربو اتومات، دنا پلاس بدون سان روف و ... برنامه ریزی نمائید. جهت بررسی بیشتر شرایط پیشنهاد داده شده، می توانید با کارشناسان فروش مجموعه دنیای خودرو مشورت نمائید.

فروش اقساطی دنا پلاس اتومات

اگر در پی استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا دنا پلاس اتومات هستید، متناسب با سرمایۀ اولیه و توانی که می توانید از عهدۀ پرداخت اقساط برآیید، می توانید از شرایط فروش اقساطی بلند مدت دنا و یا کوتاه مدت بهره مند گردید. امروزه خیلی از افراد تنها توانسته اند با بهره گیری از چنین خدماتی، بتوانند شرایط مناسبی را برای خرید خودرو فراهم آورند. بدیهی است، فروش اقساطی دنا نیز با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت به مشتریان پیشنهاد داده می شود.

نکات مهمی در خصوص استفاده از خدمات فروش اقساطی دنا و سایر خودروها وجود دارد که یک خریدار بایستی از آنها آگاه باشد. در این صورت، با اطمینان خاطر می توانند انتخاب و خرید خود را انجام دهند. بدون تردید بهره مندی از خدمات فروش اقساطی دنا با شرایط اقساط کوتاه مدت بهتر از بلند مدت است چون  خرید اقساطی دنا  را با حداقل میزان سود بازپرداخت انجام می پذیرد. این در حالی است که متأسفانه برخی از افراد نمی توانند از عهدۀ پرداخت اقساط برآیند. جهت مشورت و کسب اطلاعات دقیق در خصوص شرایط فروش اقساطی دنا معمولی و پلاس می توانید با واحد فروش مجموعه دنیای خودرو تماس بگیرید.

 

تلفن های تماس:

021-37664

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 275
نمایش همه
علاقه مندی ها ()