لاستیک از قطعات اصلی خودرو است که دارای ویژگی های منحصر به فرد می باشد. در این پست شما را با برخی از مشخصه های لاستیک خودرو استاندارد آشنا می سازیم. بدین ترتیب اگر در پی تأمین و تعویض لاستیک های اتومبیل هستید، با ما همراه باشید. بر روی لاستیک هایی که تولید می شوند، یک سری اعداد و حروف لاتین درج می گردد که معرف مشخصات فنی آن می باشند. لاستیک خودرو نیز دارای تاریخ انقضاء است و به همین دلیل هنگام خرید تایر بایستی به این مسئله مهم توجه نمود. ضمن آنکه تاریخ تولید تایر فابریک خودرو بایستی از سوی راننده مورد بررسی قرار گرفته شود. فروشگاه چرخ و یدک سال های متوالی است که در عرصۀ واردات و فروش لاستیک خودرو فعالیت دارند و بدین ترتیب قادر به راهنمایی شما مشتریان گرامی می باشند.

خرید لاستیک استاندارد

با توجه به تعدد تنوع لاستیک در بازار، بدون شک شما بایستی اطلاعات جامع در خصوص معنا و مفهوم علائم مندرج بر روی تایر خودرو داشته باشید. تاریخ تولید، حداکثر فشار باد، بار مجاز، سرعت مجاز، سایز لاستیک، میزان چسبندگی، مزان مقاومت ساییدگی و ترکیبات سازنده تایر از جمله موارد مهم و اساسی هستند که به عنوان مشخصات فنی بر روی تایر درج می گردند.

بدین ترتیب بر اساس مدل اتومبیل می بایست مناسب ترین لاستیک را به درستی انتخاب نمائید. میزان سایش بر روی انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد. نمایش عدد بالا به معنای میزان مقاومت بالای لاستیک نسبت به سطح ساینده می باشد. معمولاً زمان ساییده شدن یک تایر با کد سایش 400 تعیین می شود که نسبت به تایرهایی با کد سایش 200 از مقاومت بیشتری برخوردار است. با توجه به گستردگی مطالب در خصوص توصیه های مهم  خرید لاستیک کومهو و سایر برند ها در نوع رادیال، با مراجعه به فروشگاه اینترنتی لاستیک چرخ و یدک می توانید سطح اطلاعات خود را دو چندان نمائید.

 فروشگاه چرخ و یدک  

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 642
نمایش همه
علاقه مندی ها ()