خرید لاستیک کار راحتی نیست چون نیاز است که خریدار یک سری نکات مهم و حائز اهمیت را مد نظر قرار دهد. در واقع نوع لاستیک بر روی عملکرد و کنترل پذیری فرمان خودرو تأثیر مستقیم دارد. با انتخاب لاستیک مناسب برای اتومبیل، می توانید تجربۀ متفاوت تری از رانندگی را کسب نمائید چون به کاهش مصرف سوخت، افزایش ایمنی اتومبیل و افزایش کنترل پذیری فرمان کمک می کند. به همین دلایل خیلی از افراد با تجربه نسبت به  خرید لاستیک مناسب برای اتومبیل تأکید دارند. جهت مشاهدۀ لیستی از برند و مدل های مختلف رینگ اسپرت و لاستیک خودرو می توانید به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه نمائید.

عوامل مؤثر در انتخاب و خرید لاستیک خودرو

لاستیک به طور مستقیم بر روی عملکرد و کیفیت سواری تأثیر می گذارد و اغلب رانندگان تلاش دارند، متناسب با مدل اتومبیل و شرایط آب و هوایی که از آن استفاده می کنند، بتوانند بهترین خرید لاستیک را انجام دهند. همین امر موجب شده تا بسیاری از افراد در پی خرید لاستیک رادیال با متریال درجه یک باشند. نوع ساختار و همچنین مدل تایر در انتخاب لاستیک خودرو تأثیرگذار می باشد چون به کیفیت ترمزگیری خودرو در سطح جاده های خیس و برفی لغزنده تأثیر مستقیم دارد.

بدیهی است عدم توجه به موارد مذکور، می تواند صدمات جبران ناپذیر برای شما به دنبال داشته باشد. شکل ظاهری و ساختار اصلی لاستیک متشکل از آج، لایه های تسمه ای و طوقه می باشد که هر کدام از آنها باعث افزایش مقاومت تایر می شوند. در صورت عدم آگاهی نسبت به انتخاب و خرید لاستیک سواری و رینگ اسپرت ، می توانید با افراد با تجربه و یا کارشناسان فروش چرخ و یدک به صورت آنلاین مشورت نمائید. در حال حاضر با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، امکان خرید رینگ اسپرت و لاستیک همراه با گارانتی معتبر برای شما مشتریان گرامی فراهم می باشد.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 658
نمایش همه
علاقه مندی ها ()