خرید اقساطی خودرو روش دیگری برای خرید اتومبیل به شمار می رود چون برای عموم افراد امکان خرید نقد خودرو وجود ندارد. ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو، به اصطلاح خرید لیزینگی خودرو نیز گفته می شود. امروزه روش مناسب برای ماشین دار شدن  و یک سرمایه گذاری، می تواند  خرید اقساطی خودرو باشد. اگر در پی خرید خودرو با شرایط اقساطی هستید، با ما همراه باشید تا به یک سری نکات مهم در خصوص شرایط خدمات خرید و فروش اقساطی خودرو اشاره نمائیم. مجموعه دنیای خودرو از جمله مراکزی است که توانسته اند با سرمایه گذاری شخصی و مدیریت عالی، امکان خرید اقساطی خودرو را متناسب با محصولات شرکت های خودروسازی داخلی برای مشتریان فراهم سازد.

فروش لیزینگی و خرید اقساطی خودرو

امروزه متناسب با توان مالی قادر به خرید اتومبیل مورد پسند خود، با شرایط اقساطی بلند مدت و کوتاه مدت خواهید بود. پیش از خرید اقساطی خودرو، در نظر گرفتن پرسش های مهمی همچون تعداد اقساط، شرایط پیشنهاد داده شده، نوع وثیقه و میزان چک و ... برای شما خریدار حائز اهمیت می باشد. در نتیجه بدون دغدغه می توانید نسبت به خرید اقساطی خودرو برنامه ریزی نمائید.

با توجه به وضعیت مبهم وضعیت اقتصادی جامعه، تحریم های حاکم بر کشور و همچنین نوسانات قیمت خودرو در بازار، قطعاً شرایط فروش اقساطی خودرو، می تواند مسیر را برای خرید اتومبیل مورد پسندتان هموار سازد. با توجه به وضعیت پرهیاهوی جامعۀ ایران که شاهد تورم چند برابری قیمت ها در چند سال اخیر هستیم. تأمین سرمایۀ اولیه به عنوان پیش پرداخت و برنامه ریزی مالی بر روی میزان درآمد و هزینه ها، به شما کمک می کند که بتوانید با شرایط مناسبی اقدام به خرید اقساطی خودرو نمائید. مجموعه دنیای خودرو با در اختیار داشتن سابقۀ طولانی در این حوزه، می توانند راهنمای خوبی برای ارائه خدمات مشاوره و در نهایت فروش اقساطی خودرو باشند.

 

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
8 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 822
نمایش همه
علاقه مندی ها ()