تعمیرگاه زانتیا بهترین مرکز برای تعمیر خودروی سیتروئن زانتیا محسوب می گردد. همانطور که می دانید قسمت های مختلف خودرو ممکن است که دچار آسیب دیدگی شود و این مسئله باعث کاهش بازدهی اتومبیل می گردد. عیب یابی و مرتفع نمودن نقص فنی خودرو را می توانید در تعمیرگاه زانتیا انجام دهید. با توجه به اینکه خودروی زانتیا متشکل از ساختار موتور اختصاصی می باشد، قطعاً یک تعمیرکار مجرب به سهولت قادر به تشخیص عیوب و مرتفع نمودن آنها می باشد. تعمیرگاه زانتیا رهام از جمله نمایندگی های با سابقه در حوزۀ خدمات تعمیر زانتیا در حال فعالیت می باشند و توانایی تعمیر موتور زانتیا، تعمیر سیستم تعلیق، تعمیر جلوبندی، تعمیر اکسل، شارژ گوی و ... هستند.

بزرگ ترین مرکز تعمیرگاه زانتیا در تهران

لازم به ذکر است که مراکز تعمیرگاه زانتیا متشکل از نیروی تعمیرکار متخصص می باشند که اطلاعات جامعی در خصوص نحوۀ عیب یابی و معاینه فنی زانتیا را دارند. با بهره گیری از قطعات زانتیا اورجینال، مجدداً عملکرد اتومبیل را به حالت اولیۀ خود بازگردانند. به طور کلی یک نمایندگی تعمیرگاه زانتیا به دلیل اطلاعات فنی تخصصی که در خصوص قسمت های مختلف خودروی سیتروئن دارد، می تواند راحت تر از عهدۀ تعمیر اتومبیل برآیند. بدین ترتیب عیب یابی قطعات مختلف منجمله سیستم انتقال قدرت،  تعمیر موتور زانتیا ، سیستم ترمزگیری، سیستم تعلیق و ... با استفاده از دستگاه و نرم افزارهای مخصوص قابل بررسی می باشد.

در نتیجه تعمیرگاه زانتیا محل مناسبی برای معاینه فنی خودروی سیتروئن به شمار می رود. اگر در پی مرتفع نمودن عیوب و نقص فنی خودرو همچجون رفع رغن ریزی، از بین بردن دود سیاه، تعمیر سر سیلندر، تعمیر موتور زانتیا، واشر سر سیلندر، تنظیم باد، گریس کاری، تعویض روغن دیفرانسیل و ... می باشید با مراجعه به تعمیرگاه زانتیا در غرب تهران می توانید اتومبیل خود را در مدت زمان کوتاه سرویس نمائید. جهت تعیین وقت برای مراجعه حضوری می توانید با کارشناسان فنی تعمیرگاه زانتیا رهام تماس حاصل فرمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام 

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 463
نمایش همه
علاقه مندی ها ()