لاستیک پیرلی به عنوان یکی از برندهای معروف در صنعت لاستیک سازی به شمار می رود که در سطح بین المللی یک برند شناخته شده محسوب می گردد. اگر در صدد تعویض لاستیک های خودرو هستید، می توانید متناسب با مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، آنها را خریداری نمائید. فاکتورهای متعددی در خصوص انتخاب و خرید لاستیک خودرو وجود دارد که می توانید با کسب اطلاعات تخصصی در رابطه با آنها، اقدام به خرید  لاستیک پیرلی با ویژگی های استاندارد نمائید. فروشگاه چرخ و یدک از جمله عرضه کنندگان تایرهای خارجی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و همچنان با تأمین و واردات محصولات اورجینال، با اطمینان خاطر، بهترین خدمات را به مشتریان ارائه می دهند.

خرید لاستیک پیرلی تمام فصل رادیال

لاستیک های پیرلی از برندهای ایتالیایی به شمار می روند که از کیفیت بالا و تنوع زیادی برخوردار هستند. به عبارتی کمپانی پیرلی توانسته اند مبتنی بر تکنولوژی روز دنیا، موفق به ساخت انواع لاستیک پیرلی متناسب با خودروهای سواری، شاسی بلند، باری و غیره گردند. با این تفاسیر، متناسب با موقعیت های مختلف می توانید لاستیک پیرلی رادیال خریداری نمائید. این نوع تایرها مبتنی بر تکنولوژی روز ساخته شده اند و بدین ترتیب شرکت های خودروسازی بزرگ در سطح بین المللی از محصولات کمپانی پیرلی به عنوان لاستیک های فابریک اتومبیل خود استفاده می نمایند.

با توجه به قیمت لاستیک پیرلی در سطح بازار، خیلی از افراد خواستار خرید این برند می باشند. متناسب با مدل های مختلف خودرو، می توانید لاستیک های باکیفیت و کاربردی را خریداری نمائید. شرایط آب و هوایی منطقه و مدل خودرو از جمله فاکتورهای مهم در انتخاب  لاستیک هانکوک به شمار می روند که می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک ، پس از بررسی مشخصات فنی و مقایسۀ قیمت مدل های مختلف  لاستیک هانکوک و لاستیک پیرلی، با اطمینان خاطر همراه را گارانتی معتبر می توانید سفارش خرید لاستیک هانکوک و لاستیک پیرلی و... را ثبت نمائید.

 

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ساختمان چرخ و یدک.

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916.

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط   ویژه دفتر: 34804-021

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 585
نمایش همه
علاقه مندی ها ()