لوازم یدکی بسترن از جمله قطعات خودروهای چینی به شمار می رود که می توانید از مراکز عرضۀ قطعات بسترن، هر کدام از آنها را تهیه نمائید. افراد زیادی طرفدار خودروهای بسترن بوده و مالک این خودرو هستند و به همین دلیل برخی از مواقع نیاز به تعمیر و یا تعویض برخی از انواع قطعات بسترن دارند. با توجه به وارداتی بودن اکثر قطعات خودروهای چینی، جهت خرید لوازم یدکی بسترن، توصیه ما بر این است که بتوانید به مراکز معتبر و شناخته شده مراجعه نمائید. فروشگاه نیوپارت پس از بررسی وضعیت بازار، تلاش نمودند در زمینۀ واردات و عرضۀ لوازم یدکی بسترن فعالیت داشته باشند. بدین ترتیب با اطمینان خاطر امکان خرید قطعات بسترن اورجینال را برای مشتریان فراهم می نمایند.

خرید لوازم یدکی خودروهای بسترن

بدون شک عوامل متعددی ممکن است باعث آسیب دیدگی و نقص فنی قسمت های مختلف خودروهای بسترن گردد. از این رو بایستی هر چه زودتر نسبت به تعمیر قسمت های آسیب دیدۀ خودرو اقدام شود و نیاز به تعویض لوازم یدکی بسترن باشد. در اکثر موارد، عدم توجه به مرتفع نمودن ایرادات فنی خودرو، شرایط را برای گسترش صدمات به دیگر قسمت های سالم اتومبیل مستعد می کند. بنابراین جهت جلوگیری از افزایش خسارت وارده به ماشین، بایستی هر چه زودتر قطعات بسترن آسیب دیده را تعویض نمائید.

با توجه به گستردگی و تنوع بالای لوازم یدکی بسترن، قیمت قطعات بسترن به نوع آنها و نرخ روز ارز وابسته می باشد. بدین ترتیب بایستی جهت دریافت لیست قیمت لوازم یدکی بسترن با واحد فروش مجموعۀ نیوپارت تماس بگیرید. این مجموعه به صورت کاملاً تخصصی در زمینۀ عرضۀ قطعات موتوری بسترن، لوازم یدکی زیربندی، جلوبندی بسترن، بدنه، سیستم احتراق، سیستم برق رسانی و الکترونیکی و ... فعالیت می کنند. در نتیجه با آسودگی خاطر می توانید انواع   لوازم یدکی بسترن  اورجینال را با قیمت ارزان خریداری نمائید.

فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 391
نمایش همه
علاقه مندی ها ()