سوئیچ بنز از قطعات اصلی خودرو به شمار می رود که عامل استارت و روشن کردن اتومبیل می باشد. در واقع ساخت سوئیچ بنز به دلیل فناوری پیشرفته ای که از آن برخوردار است، نیاز به تخصص دارد. از آنجایی که شاهد تولید خودروهای مرسدس بنز در کلاس و مدل های مختلف در سطح بازار هستیم، سفارش ساخت سوئیچ بنز برای رانندگانی که با گم شدن و خراب شدن سوئیچ بنز رو به رو هستند، ضرورت دارد. لازم به ذکر است که این مشکل و دغدغه در زمینۀ ساخت ریموت بنز نیز صدق می کند. مرکز تخصصی تهران کار کی به صورت حرفه ای در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت خودروهای لوکس فعالیت دارند و قادر به ارائه خدمات حضوری در محل برای باز نمودن درب خودروهای بنز بدون آسیب رساندن به قفل درب می باشند.

کددهی جدید سوئیچ و ریموت های بنز

پروگرام و تعریف کد جدید سوئیچ بنز نیاز به تجهیزات مخصوص دارد. ضمن آنکه نیاز به ابزارآلات تخصصی در حوزۀ ساخت سوئیچ و ریموت بنز است که افراد جهت دریافت این گونه خدمات، می توانند به مراکز معتبر و مطمئن که سرویس های این چنینی ارائه می دهند، مراجعه نمائید. قیمت سوئیچ بنز وابسته به کلاس خودرو و رایج بودن سوئیچ اصل آن در بازار می باشد.

نکات متعددی در حوزۀ تهیۀ  ریموت بنز  اورجینال وجود دارد که به دلایل تحریم های اعمال یافته در سطح کشور، به سهولت سطح دسترسی رانندگان خودروهای مرسدس بنز به کمپانی سازنده نمی باشد. بنابراین مراجعه به مراکز مطمئن که قادر به ارائه سوئیچ بنز اورجینال به صورت کاملاً تضمین شده می باشد، بهترین راهکار به شمار می رود. از آنجایی که سفارش ریموت بنز برای رانندگان صرفۀ اقتصادی ندارد، در این صورت می توانند درخواست استفاده از ریموت و یا سوئیچ بنز استوک را داشته باشند. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با کارشناسان فنی مجموعۀ تهران کار کی تماس بگیرید.

   تهران کار کی

آدرس : تهران ، اتوبان بابایی به سمت غرب ، حدفاصل هنگام و اتوبان امام علی ، جنب کوی قمر بنی هاشم ، مجتمع خودرویی صدر

ایمیل: info@tehrancarkey.ir

تماس از 9 تا 11 شب ، لطفا قبل از مراجعه هماهنگ بفرمایید

09125030588

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 423
نمایش همه
علاقه مندی ها ()