بخش قابل توجهی از رفتار رانندگان به کیفیت لاستیک هایی که اتومبیل خود را بدان تجهیز نموده اند، بستگی دارد. به همین دلیل، خرید لاستیک برای رانندگان در سطح شهر و یا پیست های مسابقه حائز اهمیت می باشد. در مقاله این هفته به بررسی برخی از نکات مهم در خصوص چگونگی تشخیص و  خرید لاستیک سواری می پردازیم، تا بدین وسیله راحت تر و بدون نگرانی بتوانید محصول با کیفیتی را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. البته کارشناسان مراکز فروش چرخ و یدک با توجه به تخصصی که در زمینۀ واردات و پخش لاستیک های خودرو دارند، می توانند به بهترین شکل ممکن، شما را در مسیر انتخاب و خرید لاستیک با کیفیت همراهی کنند.

خرید لاستیک اتومبیل بر اساس مشخصات فنی آنها

اگر تا کنون تایرهای خودرو را از نزدیک ملاحظه نموده باشید، متوجه یک سری علائم بر روی آنها می گردید که به عنوان مشخصات فنی لاستیک محسوب می گردد. هر کدام از آنها دارای مفاهیم خاصی هستند که به صورت مختصر درج می شوند. بنابراین اگر در پی خرید لاستیک می باشید، توصیۀ ما بر این است که سطح آگاهی و اطلاعات عمومی خود را در خصوص مفاهیم آنها افزایش دهید.

به عنوان مثال پهنا یا عرض تایر، ارتفاع دیواره یا فاق، ارتفاع لاستیک، شاخص بار، شاخص حداکثر سرعت مجاز، طرح گل، میزان قطر رینگ، نوع ساختار و کاربری فصلی از مهمترین مواردی به شمار می روند که به عنوان مشخصات فنی بر روی لاستیک های خودرو درج می شوند. در نتیجه بایستی در زمان خرید لاستیک، از موضوع مهم مطلع باشید که منطبق با مدل خودرو و مشخصات فنی موتور آن، مناسب ترین مدل تایر را انتخاب نموده و با قیمت مناسب و به صورت اورجینال خریداری نمائید. جهت بررسی دقیق جزئیات و مشخصات فنی انواع تایر و اقدام به خرید آنلاین لاستیک می توانید به مرکز  فروش لاستیک چرخ و یدک مراجعه نمائید.

   فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 405
نمایش همه
علاقه مندی ها ()