لاستیک دانلوپ یک برند نام آشناست که در صنعت فروش لاستیک های ژاپنی شناخته شده و معروف می باشد. شرکت تایرسازی دنلوپ توانسته همچون سایر رقبای تجاری خود، با بهره گیری از نتایج بررسی های صورت گرفته از سوی مراکز توسعه و تحقیقات، اقدام به تولید لاستیک با مشخصات فنی متفاوت نمایند. عوامل متعددی در انتخاب و  خرید لاستیک دانلوپ وجود دارد که رانندگان با در نظر گرفتن آنها می توانند رانندگی بهتری را تجربه نمایند. لاستیک ارتباط مستقیم با جاده دارد و به همین دلیل کیفیت و مدل تایر بر روی عملکرد اتومبیل تأثیر می گذارد. فروشگاه چرخ و یدک طی سال ها فعالیت، بر روی تأمین و فروش لاستیک های خودرو تمرکز نموده و توانسته اند مبتنی بر نیاز بازار، محصولات با کیفیتی را در دسترس انتخاب و خرید مشتریان قرار دهند.

لاستیک دانلوپ و مهمترین ویژگی های آن

فروش لاستیک دانلوپ در لیست تایرهای خارجی و ژاپنی قابل ملاحظه می باشد. بنابراین افرادی که متقاضی خرید این برند معتبر هستند، می توانند با مراجعه به مراکز عرضۀ آن، پس از بررسی مشخصات فنی مدل های موجود در فروشگاه، در نهایت نسبت به خرید لاستیک دانلوپ رادیال اقدام نمائید. فاکتور مهم و اساسی که در خصوص خرید تایر ماشین بایستی مد نظر بگیرید، این است که نگاه دقیقی بر روی مدل تایر و شرایطی که از آن استفاده می نمائید، داشته باشید.

قیمت  لاستیک نکسن به جنس و نوع ساختار آن بستگی دارد. در نتیجه هنگام خرید تایر خودرو با بررسی مشخصات فنی محصولات، سپس راحت تر می توانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. جهت خرید آنلاین لاستیک دانلوپ اورجینال می توانید به فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک مراجعه نموده و خرید خود را به صورت تضمینی انجام دهید.

 

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 419
نمایش همه
علاقه مندی ها ()