در صورت تمایل به خرید لاستیک پیرلی، کسب اطلاعات در خصوص مشخصات فنی آن به شما کمک می کند که بتوانید راحت تر نسبت به آن تصمیم بگیرید. تایر از اجزای مهم اتومبیل به شمار می رود که مدل آن بر روی عملکرد اتومبیل تأثیر می گذارد و بر اساس مدل خودرو، می توانید از میان انواع لاستیک پیرلی، نسبت به خرید آن تصمیم بگیرید. شرکت پیرلی در کشور ایتالیا تأسیس شده است که با تولید محصولات با کیفیت و درجه یک توانسته اند سال های متوالی به عنوان یکی از شرکت کنندگان اصلی در مسابقات رالی، فرمول یک و موتور سواری به شمار روند. با مشاهدۀ این وضعیت، فروشگاه چرخ و یدک در لیست محصولات خود توانسته اند موفق به فروش  لاستیک پیرلی گردند.

شرایط خرید لاستیک پیرلی ایتالیا

تایرهای پیرلی در دسته بندی های متفاوت تولید می شوند و بدین ترتیب در زمان خرید لاستیک پیرلی بایستی به این نکتۀ مهم توجه داشته باشید. لاستیک پیرلی تمام فصل نسبت به لاستیک های زمستانی و تابستانی این برند، در داخل کشور متقاضی و خریدار دارد. قابلیت و سازگاری این مدل لاستیک پیرلی، باعث گردیده تا افرادی کعه ساکن مناطق با آب و هوای معتدل هستند، با انتخاب این مدل تایر، در تمام شرایط آب و هوایی، از مزایای آن بهره برده و نیاز به تعویض با لاستیک دیگری نداشته باشند.  خرید لاستیک هانکوک را از طریق سایت انجام دهید. 

اگر بر روی لاستیک پیرلی سواری و غیره، حروف M+S درج شده باشد، نشان دهندۀ این است که امکان رانندگی با این نوع لاستیک ها در جاده های گِل و لای هیچ اختلالی در عملکرد کنترل پذیری فرمان خودرو بوجود نمی آورد. فاکتورهای متعدد دیگری بر روی لاستیک پیرلی و هر برند دیگری درج می گردد که افراد بایستی هنگام خرید آنها در نظر بگیرند. جهت راهنمایی و مشاورۀ آنلاین می توانید با کارشناسان در فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک تماس بگیرید.

فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 385
نمایش همه
علاقه مندی ها ()