فروش اقساطی ایران خودرو در لیست محصولات خودروهای داخلی قابل ملاحظه می باشد. هم اکنون افراد زیادی خواستار خرید خودرو با شرایط اقساطی هستند. با صراحت می توان گفت که افزایش ناگهانی قیمت خودرو در سال های اخیر، باعث گردیده تا افراد کمتر در پی خرید نقد خودرو باشند. ایران خودرو به عنوان یکی از شرکت های بزرگ خودروسازی است که در طول سابقۀ فعالیت بلند مدت خود توانسته اند موفق به تولید محصولات متنوعی گردند. در حال حاضر شاهد فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط منعطف هستیم و توسط مجموعه دنیای خودرو نیز شاهد ارائه چنین خدماتی می باشیم.

خرید اقسااطی ایران خودرو با ساده ترین شرایط

شرکت ایران خودرو هیچ برنامۀ خاصی برای فروش اقساطی محصولات خود تعیین ننموده است و مدیران فروش این کمپانی در هیچ مصاحبه ای نتوانسته اند اذعان بر ارائه خدمات این چنینی داشته باشند. از این سو توسط مراکز مختلف شاهد ارائه خدمات فروش اقساطی ایران خودرو با شرایط آسان تر هستیم.

هم اکنون متناسب با قدرت خرید و شرایط اقتصادی که از آن برخوردار هستید، می توانید از شرایط  خرید اقساطی ایران خودرو تحویل فوره بهره گرفته و اتومبیل مورد نظر خود را خریداری نمائید. مهمترین مزیتی که این گونه خدمات به مشتریان ارائه می دهد، این است که تنها با پرداخت درصد اندکی از مبلغ خودرو، بتوانند پس از عقد قرارداد، اتومبیل خریداری شده را تحویل بگیرند.

جهت مشاهدۀ لیست قیمت محصولات این کمپانی و شرایط فروش اقساطی ایران خودرو، توصیه ما بر این است که به مراکز معتبر مراجعه نمائید که سابقۀ درخشان در این عرضه داشته باشند. برخی از مراکز بر اساس روتین و نرخ رایج بازار اقدام به تعیین سود منطقی نمی نمایند و به عبارتی بیشتر منافع خود را در نظر می گیرند. بنابراین پیش از استفاده از خدمات فروش اقساطی ایران خودرو توسط مجموعه دنیای خودرو، تأکید بر این داریم که تمام شرایط را بررسی نموده و در نهایت انتخاب خود را انجام دهید.

 

تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 488
نمایش همه
علاقه مندی ها ()