لوازم یدکی بسترن را متناسب با مدل خودرو، می توانید از طریق مراکز عرضۀ قطعات خودروهای بسترن تهیه نمائید. فروش قطعات بسترن از سوی عرضه کنندگان لوازم یدکی خودروهای چینی صورت می پذیرد چون شرکت تولید کنندۀ خودروهای بسترن که کمپانی فاو است در این کشور فعالیت خود را آغاز نموده است. هم اکنون قطعات بسترن B30، B50 و B50F که مدل های رایج و پرفروش آن در داخل کشور محسوب می گردند،  عرضه می گردد. با توجه به سابقۀ فعالیتی که فروشگاه نیوپارت در حوزۀ فروش انواع  قطعات بسترن  دارند، می توانند مرکز مناسبی برای تأمین لوازم یدکی خودروهای چینی به شمار رود.

نکات طلایی خرید لوازم یدکی بسترن

با توجه به حجم بالای واردات قطعات بسترن، بایستی توجه ویژه نسبت به عرضۀ لوازم یدکی تقلبی داشته باشید. در واقع وجود همین علت است که اکثر رانندگان در خصوص خرید لوازم یدکی بسترن اورجینال و هر خودروی خارجی دیگر، با این دغدغه رو به رو هستند. بنابراین متناسب با مدل بسترن، در داخل کشور قادر به تأمین انواع قطعات بسترن اصل خواهید بود.

از آنجایی که خودرو شامل انواع قطعات ریز و درشت در دسته بندی متفاوت هستند، معرفی انواع قطعات بسترن در ادامۀ متن مقالۀ این هفته نمی گنجد و تلاش داریم تا شما را بیشتر با فاکتورهای مهم در خرید لوازم یدکی بسترن آشنا سازیم.

اطمینان یافتن از اصل بودن   لوازم یدکی بسترن ، مراجعه به مراکز معتبر و با سابقه، دریافت ضمانت نامه و خدمات گارانتی همراه با قطعات خریداری شده و داشتن قیمت متعارف از جمله موارد مهمی هستند که هنگام خرید قطعات بسترن بایستی مد نظر داشته باشید.

قطعات موتور، لوازم یدکی جلوبندی، قطعات صندوق عقب، قطعات فرمان و کابین راننده، لوازم یدکی مرتبط به داشبورد و سیستم برق خودرو و ... برخی از دسته بندی های اصلی لوازم یدکی بسترن به شمار می روند که می توانید از طریق مجموعۀ نیوپارت استعلام نموده و در نهایت با قیمت ارزان خریداری نمائید.

   فروشگاه نیوپارت  

دفتر مرکزی:  تهران - خیابان امیرکبیر - پاساژ کاشانی

طبقه سوم - پلاک 303

تلفن تماس: 5-33960904-021

تلفن همراه: 09128006830

ایمیل: info@newpart-shop.com

ساعت کار فروشگاه: شنبه تا چهارشنبه 9 الی 18.30 - پنجشنبه 9 الی 14

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()