لاستیک ژاپنی از گذشته تا کنون در لیست لاستیک های خارجی میان ایرانیان محبوب است. در واقع افراد زیادی تجربیات خوبی با لاستیک یوکوهاما دارند که از برندهای معروف ژاپنی به شمار می رود. البته همچنان شاهد استقبال برندهای معتبر لاستیک ژاپنی در سطح بازار هستیم. به عبارتی سابقۀ خرید لاستیک ژاپنی به مدت های پیش باز می گردد که خودروهای ژاپنی در ایران مورد استفاده قرار می گرفت. بدین ترتیب در هم آمیختن آنها با یکدیگر باعث گردیده تا افراد بتوانند در نهایت لاستیک با کیفیت و اورجینال مورد نیاز خود را از طریق فروشگاه همپا، می توانید تأمین نمائید.

معرفی پرفروش ترین لاستیک های ژاپنی

در این بخش از مقاله به معرفی برخی از برندهای معروف لاستیک ژاپنی می پردازیم تا در صورت تمایل بتوانید لاستیک های با کیفیتی را خریداری نمائید.

  • لاستیک تویو : کمپانی تویو تایرز توانسته در طول فعالیت حرفه ای خود، با تولید لاستیک های با کیفیت منطبق بر تکنولوژی روز، در مسابقات فرمول یک و اتومبیل رانی یک برند معتبر به عموم مشتریان معرفی کند. فروش لاستیک کره ای از طریق سایت انجام می گیرد.
  • لاستیک فالکن : شرکت فالکن به عنوان یکی دیگر از برندهای معروف لاستیک ژاپنی، توانسته نظر خیلی از مصرف کنندگان را جلب نماید که البته یکی دیگر از شرکت های زیر مجموعۀ هلدینگ سومیتومو به شمار می رود.
  • لاستیک یوکوهاما : شرکت یوکوهاما رابر از جمله کمپانی های با سابقه در عرصۀ تولید لاستیک ژاپنی است که فعالیت خود را از سال 1917 آغاز نمودند و توانستند در طول فعالیت حرفه ای خود، انواع لاستیک ژاپنی متناسب با خودروهای سبک و سنگین را تولید و روانۀ بازار نمایند.
  • لاستیک سومیتومو : افرادی که خواستار خرید لاستیک ژاپنی هستند، تایرهای سومیتومو می تواند یکی از گزینه های پیشنهادی به آنان محسوب گردد که می توانید در حال حاضر از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا به صورت آنلاین خریداری نمائید.

 فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 344
نمایش همه
علاقه مندی ها ()