بهترین لاستیک چینی به کدام برند تعلق دارد و اینکه در ایران می توان آن را تهیه نمود؟ از جمله پرسش هایی است که افراد با شنیدن لاستیک چینی، با آن رو به رو می شوند. در این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با برندهای معروف چینی آشنا سازیم که بتوانید در صورت تمایل، مناسب ترین تایر را خریداری نمائید. لاستیک از اجزای اصلی خودرو محسوب می گردد که نوع آن بر روی نحوۀ رانندگی و همچنین سطح چسبندگی تایر به جاده های خیس لغزنده و خشک را دارد. استقبال گسترده از فروش  لاستیک چینی ، به دلیل کیفیت بالای محصولات برندهای حال حاضر، هم اکنون فروشگاه همپا توانسته به بازار عرضه نمایند.

خرید لاستیک چینی با دوام

از برندهای شناخته شدۀ لاستیک چینی می توان به لاستیک های بلک لاین، لاستیک بوتو، لاستیک تری انگل و لاستیک وست لیک اشاره نمود. هنگام خرید لاستیک خودرو، در نظر گرفتن مشخصات فنی درج شده بر روی تایر حائز اهمیت است. امروزه تولید کنندگان توانسته اند با بهره گیری از تکنولوژی روز دنیا، محصولاتی متنوع تولید و روانۀ بازار نمایند. بدین ترتیب فروش لاستیک چینی در طرح های مختلف صورت می پذیرد که کاربری مفید برای رانندگان دارد.

قیمت فروش لاستیک کره ای و لاستیک چینی بر مبنای عوامل متعددی تعیین می گردد که می توان به برند و مدل آن اشاره نمود. بنابراین هنگام خرید لاستیک چینی، بررسی مشخصات فنی تایر برای رانندگان مهم می باشد چون بر اساس مشخصات فنی خودرو بایستی تایرهای مناسب خریداری نمود.

هم اکنون انواع لاستیک چینی متناسب با خودروهای سبک، نیمه سنگین و سنگین در سطح بازار عرضه می شوند که مالکین خودروهای مختلف با در نظر گرفتن تمام جوانب کار، می توانند تایرهای مناسبی را برای اتومبیل خود خریداری نمایند. جهت سفارش اینترنتی لاستیک چینی می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و از میان محصولات موجود، بهترین تایر را خریداری نمائید.

 فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 369
نمایش همه
علاقه مندی ها ()