لاستیک یوکوهاما از برندهای مشهور ژاپنی است که خیلی از افراد طرفدار این برند هستند. اگر به دنبال تعویض لاستیک های فرسودۀ خودرو هستید، بایستی یک سری نکات مهم و اساسی را در این رابطه در نظر بگیرید. به عبارتی در این صورت شما بدون اینکه متحمل خسارتی شوید، می توانید مناسب ترین لاستیک را خریداری نمائید. فروش لاستیک یوکوهاما تنها در برخی از مراکز عرضۀ لاستیک های خودرو مانند  لاستیک یوکوهاما ملاحظه می شود و فروشگاه همپا نیز جزء چنین مجموعه هایی محسوب می گردد.

خرید بهترین لاستیک یوکوهاما

همانطور که می دانید که لاستیک از اجزای مهم خودرو به شمار می رود، قطعاً فرسودگی بیش از اندازه و صاف شدن سطح خارجی لاستیک می تواند باعث پنچری آن گردد. بنابراین هر چه زودتر بایستی راننده نسبت به تعویض آنها با لاستیک نو اقدام نمایند. طرفداران لاستیک یوکوهاما تلاش می نمایند منطبق با مشخصات فنی لاستیک فابریک خودرو، مناسب ترین مدل آن را خریداری نمایند.

در ضمن متناسب با شرایط آب و هوایی مختلف و کاربری متفاوت از خودرو برای مشارکت در مسابقات رالی بایستی به بررسی لاستیک خودرو بپردازید و در صورت لزوم به تعویض، از میان لاستیک یوکوهاما رادیال، می توانید مناسب ترین تایر را انتخاب و خریداری نمائید. به عبارتی کیفیت رانندگی در سرعت های بالا و همچنین مدت زمان ترمزگیری مواردی هستند که نوع لاستیک بر روی این اعمال تأثیر می گذارد.

بدین ترتیب هنگام تعویض و انتخاب لاستیک یوکوهاما و هر برند دیگری، این نکات مهم و کلیدی را در نظر بگیرید. شرکت لاستیک سازی یوکوهاما هماننند دیگر شرکت های همکار در لیست محصولات خود، موفق به تولید و عرضۀ انواع لاستیک یوکوهاما زمستانی، تابستانی و تمام فصل شده اند. بدین ترتیب در صورت تمایل به  خرید لاستیک تویو و لاستیک یوکوهاما رادیال و بایاس می توانید به فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و پس از بررسی و مقایسۀ کلیۀ محصولات، سفارش خود را ثبت نمائید.

 فروشگاه هم پا  

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 298
نمایش همه
علاقه مندی ها ()