لاستیک کنتیننتال از برندهای معروف بازار به شمار می رود و خیلی از افراد طرفدار خرید این برند هستند. لاستیک کنتیننتال از اجزای اصلی خودرو است که قابلیت تعویض دارد. در واقع لاستیک به دلایل مختلف دچار فرسودگی می شود و بدین ترتیب بایستی پیش از اینکه پنچر گردد، نسبت به تعویض آن اقدام نمایند.

خرید لاستیک کنتیننتال چهار فصل

اگر در صدد برای تعویض تایر فابریک خودرو و خرید لاستیک کنتیننتال هستید، بایستی مشخصات فنی درج شده بر روی خودرو را بررسی نمائید. فروشگاه همپا یکی از مراکز معتبر و شناخته شده در بازار به شمار می رود که توانسته اند موفق به تأمین و فروش انواع لاستیک کنتیننتال و دیگر برندهای خارجی و ایرانی گردند.

با توجه به اینکه مشخصات فنی درج شده بر روی لاستیک با اعداد و حروف متفاوت درج می شوند، انتخاب و خرید لاستیک کنتیننتال از میان مدل های متنوع آن، یک کار دشوار محسوب می گردد. بنابراین افراد مبتدی نمی توانند به سهولت لاستیک کنتیننتال اصل و مناسب را برای اتومبیل سواری و غیر سواری خریداری نمایند. با توجه به وارداتی بودن این برند، شما بایستی به مراکز معتبر مراجعه نموده و در نهایت مناسب ترین تایر را خریداری نمائید.

اگر در تلاش برای تعویض لاستیک خودروی سواری هستید، از میان انواع لاستیک کنتیننتال قادر به انتخاب مناسب ترین تایر خواهید بود. سایز لاستیک، تاریخ تولید، جنس تایر، حداکثر شاخص سرعت و بار مجاز، میزان تحمل تایر نسبت به دما و شکل ظاهری تایر موارد مهمی هستند که هنگام انتخاب و خرید لاستیک کنتیننتال بایستی در نظر گرفته شوند. هم اکنون به واسطۀ فروشگاه اینترنتی هم پا بدون اتلاف وقت و جا بجایی مکان می توانید نسبت به خرید لاستیک پیرلی و لاستیک کنتیننتال اقدام نمائید.

 فروشگاه هم پا 

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 357
نمایش همه
علاقه مندی ها ()