فروش اقساطی خودرو از دیگر خدماتی است که شاهد ارائه آن از سوی شرکت های خودروسازی و همچنین مراکز عرضۀ اتومبیل می باشیم. به عبارتی شما متناسب با حجم درآمد شخصی می توانید نسبت به خرید اقساطی خودروهای داخلی و یا خارجی اقدام نمائید. بر اساس پارامترهای متعددی اقدام به تعیین شرایط فروش اقساطی خودرو می نمایند چون نقش بسزایی بر روی انتخاب افراد خواهد داشت. مجموعه دنیای خودرو به منظور رفاه حال مشتریان توانسته اند با ارائه خدمات  فروش اقساطی خودرو  ، شرایط را برای خرید خودرو فراهم آورند.

فروش اقساطی خودرو با تحویل سند بنام

دلایل متعددی وجود دارد که افراد بایستی پیش از اقدام به خرید اقساطی خودرو در نظر بگیرند. بنابراین شما با آسودگی خاطر با در نظر گرفتن وضعیت مالی و قدرت خریدی که دارید، نسبت به بهره مندی از شرایط  خرید اقساطی خودرو در ایران برنامه ریزی نمائید. اگر خواستار تهیۀ اتومبیل شخصی برای اعضای خانواده می باشید، شما به سهولت می توانید از امکانات موجود به بهترین شکل ممکن بهره مند گردید.

حداقل مبلغ پیش پرداخت، نحوۀ بازپرداخت، زمان تحویل اتومبیل و نوع سند از جمله شرایط اصلی است که در زمینۀ فروش اقساطی خودرو می توانید ملاحظه نمائید. عمدتاً پیدا کردن ضامن برای افراد کار دشواری است. به همین دلیل، برخی از افراد با تصور نسبت به این مسئله، در خصوص بهره مندی از خدمات فروش اقساطی تردید دارند و به نوعی تهیۀ ضامن برای آنان غیر ممکن است. جهت کسب اطلاعات بیشتر در حوزۀ شرایط فروش اقساطی خودرو، توصیه ما بر این است که بتوانید با کادر فروش دنیای خودرو تماس بگیرید.

مهمترین مزیتی که ارائه خدمات فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل آنی دارد، این است که مدت زمان کوتاهی پس از عقد قرارداد، اتومبیل به خریدار تحویل داده می شود. هم اکنون می توانید از خدماتی که مجموعه دنیای خودرو به مشتریان خود ارائه می دهند، بهره مند گردید.

 تلفن های تماس:

02146137212

02146136770

موبایل و واتس آپ : 09224676630

آدرس : اشرفی اصفهانی - سیصد متر پایین تر از پاساژ تیراژه - نبش کوچه زارع - پلاک 108 - نمایشگاه و شرکت دنیای خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 1066
نمایش همه
علاقه مندی ها ()