افراد زیادی خواستار خرید رینگ اسپرت هستند چون دارای یک سری ویژگی های منحصر به فردی است که در ادامۀ پست این هفته به آنها اشاره می نمائیم. معمولاً علت انتخاب رینگ اسپرت از سوی جوانان، زیبایی در طراحی آنها می باشد. به عبارتی افرادی که خواستار تیونینگ نمودن اتومبیل خود هستند، در اولین فرصت اقدام به تعویض رینگ خودرو و خرید رینگ اسپرت می نمایند. بدین ترتیب می توانند جلوۀ ظاهری خودرو را دگرگون سازند ولی لازم است که از این موضوع مطلع باشید که تأثیر مستقیم بر روی عملکرد خودرو خواهد داشت. فروشگاه چرخ و یدک به صورت در لیست محصولات خود، توانسته اند موفق به عرضۀ انواع  رینگ اسپرت در طرح های مختلف گردند.

خرید رینگ اسپرت آلومینیومی

از ویژگی و مزایای مهم رینگ اسپرت می توان به افزایش فرمان پذیری اتومبیل، بهبود قدرت مانور، افزایش سطح تماس و چسبندگی تایر با آسفالت اشاره نمود. ضمن آنکه نقش مؤثر بر روی ایجاد تغییرات در نمای ظاهری اتومبیل دارد. لازم است که بدانید در مقابل مزایا، به کارگیری رینگ اسپرت بر روی کاهش خط ترمز خودرو تأثیرگذار می باشد، که البته به جنس تایر خودرو و میزان تراکم آج های تایر بستگی دارد.

معمولاً استفاده از رینگ اسپرت برای خودرو، باعث افزایش سطح تماس تایر با زمین می گردد. این اتفاق باعث سفت شدن فرمان اتومبیل می گردد و به نحوی جهت چرخش فرمان اتومبیل نیاز به تأمین نیروی بیشتی است. از آنجایی که نسل جدید خودروها تجهیز به سیستم فرمان هیدرولیک خیلی کمتری نسبت به دیگر اتومبیل ها هستند، تجهیز نمودن اتومبیل به رینگ اسپرت بر روی جاده های لغزنه برفی و بارانی، باعث اختلال در عملکرد خودرو می شود. اگر خواستار خرید لاستیک اپتیما و رینگ اسپرت لوکس برای اتومبیل خود هستید، با مراجعه به  فروشگاه اینترنتی چرخ و یدک، با دسترسی داشتن به کلیۀ محصولات انتخاب بهتری خواهید داشت.

 فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 557
نمایش همه
علاقه مندی ها ()