ولکانیزاسیون برای اولین بار توسط چارلز گودیر در سال 1839 کشف شد که توانستند تحولی بزرگ در حوزۀ پلیمر بوجود آورند که در نتیجۀ این اتفاق بزرگ توانستند صنعت لاستیک سازی را راه اندازی نمایند که سال های متوالی است که شاهد رونق خرید لاستیک می باشیم. در واقع اروپایی ها توانستند در آمریکای جنوبی، موفق به کشف لاستیک طبیعی شوند که البته با مشکلات عظیمی رو به می شدند که باعث گردید از علم شیمی برای افزایش خاصیت الاستیکی تایر استفاده نمایند و خرید لاستیک برای استفاده از اتومبیل ضرورت دارد. فروشگاه چرخ و یدک از معتبرترین مراکز در عرصۀ پخش لاستیک محسوب می شود.

نکات مؤثر در انتخاب و خرید لاستیک

به عنوان مثال تایر با اسید کلریدریک سازگار است و بدین ترتیب محصولات متعددی را با استفاده از این نوع مواد تولید می نمایند. اگر در صدد برای خرید لاستیک برای اتومبیل خود هستید، بایستی جوانب مختلف کار را در نظر گرفته و در نهایت با در نظر گرفتن مدل خودرو اقدام به خرید لاستیک نمائید. لاستیک از قسمت های مهم خودرو به شمار می رود که جزء اقلام مصرفی است. در واقع هر چند وقت یکبار با کاهش مقاومت تایر و از بین رفتن لایۀ خارجی آن، توصیۀ ما بر این است که بتوانید با تعویض و خرید لاستیک جدید، سطح عملکرد خودرو را به حالت اولیۀ خود بازگردانید.

اگر به دنبال خرید لاستیک اپتیما و... هستید، با در نظر گرفتن حداکثر قدرت و توان خودرو، شرایط محیطی و مشخصات فنی تایرهای فابریک اتومبیل، در نهایت می توانید مناسب ترین تایر را تهیه نمائید. نوع تایر بر روی عملکرد اتومبیل تأثیرگذار می باشد و بدین ترتیب هر چه سرعت خودرو بیشتر باشد، قطعا هنگام خرید لاستیک، بایستی تایری را تهیه نمائید که دوام و مقاومت لازم را نسبت به شرایط محیطی داشته باشد. جهت کسب اطلاعات تخصصی بیشتر می توانید با واحد فروش چرخ و یدک تماس گرفته و مشورت نمائید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

شعبه مرکزی : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ واحد 1 و 2 و 3 

فروشگاه و مرکز خدمات شرق تهران: خیابان وفادارشرقی (لاین کندرو اتوبان زین الدین) نرسیده به خیابان شاهد پلاک 916

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر : 33569328-021    33569862-021    33508201-021    33508217-021  

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم : 09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام : 09106687003

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 362
نمایش همه
علاقه مندی ها ()