توربو شارژ از قطعات پیشرفته ای است که در طراحی موتور خودرو به کار برده می شود و نقش بسزایی بر روی افزایش بازدهی خودرو در سرعت های بالا دارد. قطعات توربو شارژ از دو نیمه تشکیل شده اند که با استفاده از یک شفت به یکدیگر متصل می شوند. قیمت توربو شارژ بر مبنای راندمان و بازدهی آن تعیین می گردد که البته نوع توربو شارژ بر روی قیمت این قطعه مؤثر است. در ادامۀ متن بیشتر با مزایای توربو شارژ خودرو آشنا می شوید. چندین سال است که شاهد خدمات فروش و تعمیر انواع توربو شارژ توسط پرسنل مجرب فروشگاه توربو شارژ سنتر در این حوزه می باشیم.

سفارش توربو شارژ خودرو

لازم به ذکر است که نسل جدید موتور خودروهای لوکس و سرعتی تجهیز به موتور توربو شارژ می باشند چون بدین ترتیب بتوانند از میزان مصرف سوخت بکاهند و در عین حال بازدهی و عملکرد موتور را دوچندان نمایند. هم اکنون متناسب با مدل اتومبیلی که تجهیز به سیستم موتور توربو شارژ است، جهت ارتقاء و یا تعمیر توربو شارژ خودرو می توانید به مراکزی که به صورت تخصصی در این حوزه، خدمات ارائه می دهند، مراجعه نمائید.

با توجه به تنوع خودروهایی که تجهیز به موتور توربو شارژ هستند، جهت اطلاع از قیمت توربو شارژ می توانید با مراکز ارائه دهندۀ این نوع خدمات تماس حاصل فرمائید. لازم به ذکر است که وارداتی بودن این قطعه، باعث تغییر قیمت فروش توربو شارژ در بازار ایران گردیده است.

به طور خلاصه می توان گفت که وظیفۀ توربو شارژ، تأمین هوای بیشتری در سیلندرهای موتور می باشد. بدین وسیله موتور قادر به تأمین اکسیژن زیادی برای سوزاندن بنزین می باشد و در نتیجه شرایط برای کاهش مصرف سوخت فراهم می گردد. هم اکنون از طریق برخی از مراکز وارد کنندۀ توربو شارژ خودرو همچون فروشگاه توربو شارژ سنتر، می توانید با اطمینان خاطر از اصل بودن و کیفیت بالای قطعات، کلیۀ خدمات مرتبط با موتورهای توربو شارژ از طریق مجموعۀ معتبر دریافت نمائید.

 

  توربو شارژ سنتر

شعبه مرکزی : تهران خیابان قزوین دوراهی قپان پلاک 948

ایمیل : turbo_seyfollahi@gmail.com

همراه  : 09212068607 - 09127044314

خط ثابت : 02155786865

فکس : 55191341

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()