روغن lhm از جمله روغن های صنعتی است که در صنعت خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته می شود. در واقع این نوع روغن را در ساخت سیستم های هیدرولیک، ترمز و تنظیم ارتفاع زانتیا استفاده می نمایند. دلایل متعددی وجود دارد که باعث می گردد که خودرو دچار روغن ریزی گردد. بنابراین جهت رفع روغن ریزی lhm، می بایست به مراکز تخصصی که تجهیزات مورد نیاز را در اختیار دارند، مراجعه نمایند. عدم توجه و رسیدگی نسبت به رفع روغن ریزی زانتیا ، می تواند باعث کاهش بازدهی این خودرو گردد. هنگام تهیۀ روغن lhm بایستی مشخصات فنی آن را در نظر بگیرید که دارای قابلیت ناسازگاری با سیالات سینتتیک را داشته باشد.

رفع به موقع روغن ریزی lhm

جهت انجام رفع روغن ریزی lhm  می توانید به مرکز تعمیرگاه زانتیا رهام مراجعه نمائید. این مجموعه به عنوان یکی از نمایندگی های معتبر در عرصۀ تعمیرات زانتیا می باشند. به طور کلی عملکرد اصلی سیستم های هیدرولیک بر پایۀ روغن تعریف می شود چون بایستی ضریب چسبندگی لازم را فراهم آورد. بنابراین ایجاد اختلال در عملکرد این قطعه و روغن ریزی، نیاز به رسیدگی دارد و بدون شک می بایست نسبت به رفع روغن ریزی زانتیا اقدام نمود.

عدم توجه به این مسئله، باعث بروز صدمات جدی به دیگر قطعات خودرو می شود. در واقع نحوۀ عملکرد روغن lhm به نحوی است که مقاومت بالایی در برابر خوردگی و فرسودگی را در سیستم هیدرولیک زانتیا فراهم می آورد. جهت مرتفع نمودن روغن ریزی زانتیا بایستی هر چه سریع تر اقدام نمائید و افراد متخصص قادر به انجام این کار هستند. بدین ترتیب افرادی که دارای خودروی زانتیا هستند، اگر با مسئله روغن ریزی lhm رو به رو شدید، می توانید نسبت به تعمیر آن اقدام نمائید. جهت اطلاع از هزینۀ رفع روغن ریزی زانتیا می توانید با مرکز تعمیرگاه زانتیا رهام تماس گرفته و استعلام نمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 727
نمایش همه
علاقه مندی ها ()