نمایندگی مجاز زانتیا به عنوان مرکز اصلی و معتبر ارائه دهندۀ خدمات تعمیرات خودروی سیتروئن زانتیا عمل می کند. به تنوعی چنین مجموعه هایی با امکانات حرفه ای و پرسنل مجربی که در اختیار دارند، به صورت تخصصی تلاش دارند تا تعمیرات این اتومبیل را با استفاده از ابزارآلات مناسب انجام دهند. نسخۀ اصلی خودروی زانتیا در کشور فرانسه با دو نوع اتاق پنج در لیفت بک و استیشن ساخته شده است که دارای پیشرانه های متفاوت هستند. البته تولید مونتاژ ایران، تنها به شکل پنج در لیفت بک با موتورهای 8/1 لیتری و 2 لیتری که دارای گیربکس 5 دنده دستی است، به بازار عرضه می شوند. تعمیرگاه زانتیا رهام به عنوان نمایندگی مجاز زانتیا تسلط کافی نسبت به نحوۀ عیب یابی این خودرو دارند.

وظایف مرکز نمایندگی مجاز زانتیا

بنابراین راحت تر از دیگر مراکز قادر به مرتفع نمودن ایرادات فنی خودروی زانتیا می باشند. هم اکنون دارندگان خودروی زانتیا می توانند جهت تعمیر این اتومبیل از خدمات حرفه ای نمایندگی مجاز زانتیا استفاده نمایند. عمدتاً چنین مجموعه هایی به دلیل تجهیز بودن به کلیۀ امکانات، قادر به رفع عیوب زانتیا می باشند. در نتیجه شما با آسودگی خاطر می توانید مجدداً عملکرد اولیۀ خودرو را توسط افراد متخصص بازگردانید.

این خودرو در سه تیپ متفاوت عرضه می شود که علاوه بر حجم موتور در برخی از امکانات، همچون تعداد ایربگ، سنسورها، تجهیزات صوتی و ... با یکدیگر متفاوت هستند. خودروی زانتیا تجهیز به سیستم تعلیق هیدروپنوماتیکی است که برخلاف سیستم های رایج از فنربندی های معمولی در طراحی آن استفاده ننموده اند. قطعاً مرکز نمایندگی مجاز زانتیا آشنایی با سیستم عملکرد فنی این خودرو دارند و راحت تر می توانند عیوب فنی خودرو مانند رفع روغن ریزی lhm  را تشخیص دهند.

نمایندگی مجاز زانتیا در تعداد معدودی در حال فعالیت هستند و می توانند خدمات اورجینال به مشتریان خود ارائه دهند. جهت کسب اطلاعات تخصصی می توانید با کادر مجرب تعمیرگاه زانتیا رهام ارتباط برقرار نمائید.

 تعمیرگاه زانتیا رهام

آدرس: تهران ، بلوار فرحزادی بعداز رستوران درويش گاراژ مجتبی

تلفن تماس: 09121344863

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 439
نمایش همه
علاقه مندی ها ()