لاستیک کره ای در داخل کشور، طرفداران بسیاری دارد چون از کیفیت بالایی برخوردار هستند. اگر متقاضی خرید  لاستیک کره ای هستید و با معتبرترین برندهای آن آشنا نیستید، می توانید تا انتهای مقاله ما را همراهی کنید. هم اکنون با توجه به مدل خودرو، امکان انتخاب لاستیک کره ای از میان محصولات موجود در فروشگاه برای شما فراهم می باشد. چندین دهه است که شاهد فروش لاستیک کره ای با کیفیت عالی هستیم. فروشگاه همپا به عنوان یکی از مراکز بزرگ در عرصۀ فروش تایرهای ماشین فعالیت دارند که می توانند شما را در انتخاب و خرید لاستیک کره ای اورجینال همراهی کنند.

خرید لاستیک کره ای رادیال اورجینال

اگر در انتخاب و خرید لاستیک تردید دارید، بررسی مشخصات فنی لاستیک های کره ای و تطبیق آن ها با یکدیگر به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین لاستیک را برای اتومبیل خود خریداری نمائید. اگر به دنبال تأمین محصول با کیفیت هستید، بدون شک می توانید با مراجعه به مراکز معتبر عرضۀ لاستیک های خارجی اورجینال، مناسب ترین لاستیک اورجینال را خریداری نمائید.

از برندهای مشهور لاستیک کره ای می توان به لاستیک های کومهو، هانکوک، نکسن، رودستون و لافن اشاره نمود. برخی از برندها بسیار شناخته شده هستند و به عنوان تایرهای فابریک محصولات برخی از شرکت های خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند.

با توجه به تنوع محصولات در بازار امروز، قیمت لاستیک کره ای بر پایۀ عوامل مهمی همچون نرخ روز ارز، برند و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد. بدین ترتیب هنگام تهیۀ لاستیک اتومبیل سواری خود، بایستی نگاه دقیق بر تمام موضوعات داشته باشید. نکتۀ مهم که در حوزۀ تعویض لاستیک های قدیمی خودرو مطرح می شود، هم برند بودن کلیۀ لاستیک های خودرو می باشد. در صورت تمایل به خرید لاستیک ژاپنی و لاستیک کره ای اورجینال می توانید با مراجعه به فروشگاه اینترنتی هم پا، از میان محصولات موجود، با اطمینان سفارش خود را ثبت نمائید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 593
نمایش همه
علاقه مندی ها ()