لاستیک چینی شامل برندهای معتبری است که به نوبۀ خود از نظر کیفیت در سطح قابل قبولی می باشد. پارامترهای متعددی در انتخاب لاستیک خودرو دخیل می باشد که رانندگان بایستی پیش از هر اقدامی بدان توجه داشته باشند. بدین ترتیب شما با آسودگی خاطر می توانید از میان انواع لاستیک چینی، بهترین و کاربردی ترین تایر را خریداری نمائید. نکات فراوانی در خصوص خرید لاستیک چینی وجود دارد که مشورت نمودن با کارشناسان فروش همپا می تواند راهنمای خوبی برای شما محسوب گردند.

خرید بهترین لاستیک چینی

برندهای معتبری همچون لاستیک بلک لاین، تراینگل، وست لیک، بوتو و ... از جمله لاستیک های چینی هستند که هم اکنون می توانید از طریق برخی از مراکز عرضه کنندۀ تایرهای خارجی، با قیمت مناسب و کیفیت مرغوب خریداری نمائید. امروزه با مشاهدۀ تنوع بالای برند لاستیک های چینی ممکن است در انتخاب تایر ماشین سردرگم شوید، بنابراین پیشنهاد ما، این است که با کارشناسان فروش مجرب و افراد خبره که تجربۀ خرید لاستیک خودرو دارند مشورت نمائید.

در این صورت، با اطمینان خاطر می توانید مناسب ترین لاستیک خودرو را خریداری نمائید. هم اکنون برخی از محصولات شرکت های خودروسازی تجهیز به لاستیک های چینی هستند که از کیفیت بالایی برخوردار هستند. لاستیک از اجزای مختلفی تشکیل شده است که با گذشت زمان و پیشرفت تکنولوژی صنعت لاستیک سازی، شاهد تولید و عرضۀ لاستیک چینی سازگار با محیط زیست می باشیم.

در واقع این نوع لاستیک ها دارای قابلیت بازیافت مجدد هستند که در این صورت صدمات جدی برای محیط زیست به دنبال نخواهند داشت. قیمت لاستیک چینی بر مبنای برند و مشخصات فنی آنها تعیین می گردد که البته قیمت ارز در بازار داخل، بر روی بی ثبات شدن قیمت لاستیک های خارجی تأثیرگذار می باشد. جهت اطلاع از لیست قیمت خرید لاستیک ژاپنی و لاستیک چینی اورجینال می توانید نگاهی به محصولات موجود در فروشگاه اینترنتی هم پا داشته باشید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 409
نمایش همه
علاقه مندی ها ()