لاستیک خودرو از قطعاتی است که مدل آن بر روی عملکردش تأثیرگذار می باشد. با توجه به تنوع بالای محصولات شرکت های خودروسازی در سطح جهان، نوع لاستیک هایی که برای اتومبیل ها مورد استفاده قرار می گیرد، دارای مشخصات فنی متفاوت نسبت به یکدیگر هستند. بدین ترتیب اگر به دلایل مختلف خواستار خرید  لاستیک خودرو  هستید، بایستی یک سری اطلاعات اولیه نسبت به ویژگی های این محصول داشته باشید. در این صورت، انتخاب نهایی شما، رضایت مندی شما را به دنبال خواهد داشت. فروشگاه همپا از جمله عرضه کنندگان لاستیک خودرو در بازار محسوب می گردد که توانسته اند موفق به فروش رایج ترین برندهای تایر ماشین گردند.

عوامل تعویض و خرید لاستیک خودرو

فاکتورهای متعددی وجود دارد که باعث می گردد راننده به دنبال تعویض لاستیک خودرو باشد. عواملی همچون کاهش اصطکاک و چسبندگی تایرها، باعث افزایش زمان ترمزگیری اتومبیل می شود. بنابراین بایستی نسبت به تعویض لاستیک هر چه سریع تر اقدام نمائید تا خطرات جدی و ناخوشایندی برای شما به دنبال نداشته باشد. فروش لاستیک خودرو بر مبنای برند، مدل خودرو، نوع ساختار و سال تولید آنها صورت می پذیرد.

در نتیجه هنگام  خرید تایر ماشین ، توصیۀ ما بر این است که اطلاعات جامعی در خصوص مشخصات فنی آنها کسب نمائید. همانطور که می دانید لاستیک فابریک خودرو از جمله تایرهای چهارفصل انتخاب می شود چون سازگاری لازم را با هر نوع شرایط جوی دارد. قطعاً افرادی که در مناطق با آب و هوای معمولی سکونت دارند، می توانند این نوع لاستیک خودرو را تهیه نمایند چون صرفه اقتصادی نیز دارد.

از آنجایی که تنوع برند و مدل های تایر در بازار بسیار است، قیمت لاستیک خودرو را می توانید از طریق فروشگاه اینترنتی هم پا مطلع گردید و سپس به صورت آنلاین اقدام به خرید لاستیک خودرو اورجینال همراه با گارانتی معتبر شرکتی گردید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 371
نمایش همه
علاقه مندی ها ()