لاستیک ژاپنی در ایران طرفداران زیادی دارد چون برندهای معتبری را می توانید در سطح بازار مشاهده نمائید. به طور کلی کشور ژاپن به عنوان قطب صنعت لاستیک سازی توانسته اند محصولات با کیفیتی را به بازار جهانی عرضه نمایند. لاستیک ژاپنی از عمر بالایی برخوردار هستند. در همین راستا، به عنوان تایرهای فابریک توسط شرکت های خودروسازی مورد استفاده قرار گرفته می شوند. اگر خواستار خرید لاستیک ژاپنی در بازار امروز هستید، می توانید با مراجعه به فروشگاه همپا، دسترسی به برندهای مختلف ژاپنی داشته باشید.

خرید لاستیک ژاپنی سواری

در ادامۀ این مقاله تلاش می کنیم تا شما را با برندهای لاستیک ژاپنی آشنا سازیم تا بدین ترتیب راحت تر بتوانید انتخاب و خرید خود را انجام دهید. در زمان انتخاب لاستیک خودرو، علاوه بر انتخاب برند، بایستی مشخصات فنی لاستیک را در نظر بگیرید.

بریجستون، تویو، یوکوهاما، سومیتومو، فالکن، اوتسو و ... برخی از برندهای معروف لاستیک ژاپنی محسوب می شوند که در داخل کشور می توانید از مراکز عرضۀ لاستیک های خارجی خریداری نمائید. با توجه به محدودیت های فراوانی که طی سال ها بر بازار حاکم بوده، همچنان شاهد واردات و فروش لاستیک ژاپنی هستیم. رانندگان می توانند جهت جایگزین نمودن لاستیک های نو بجای تایرهای قدیمی و فرسوده، از میان برندهای معتبر لاستیک ژاپنی می توانید محصول مورد پسند خود را خریداری نمائید.

از مهمترین ویژگی لاستیک های ژاپنی می توان به طول عمر و تنوع بالای آنها اشاره نمود. اگر متقاضی تأمین لاستیک سواری تمام فصل برای اتومبیل خود هستید، بدون شک از میان برندهای معتبر لاستیک ژاپنی، مناسب ترین تایر را خریداری نمائید. فاکتورهای مهم و کلیدی که در خصوص خرید لاستیک ژاپنی حائز اهمیت می باشد، می توان به جنس و اصل بودن آنها اشاره کرد. هم اکنون جهت خرید لاستیک چینی و لاستیک ژاپنی اورجینال همراه با گارانتی معتبر می توانید به سایت فروشگاه اینترنتی هم پا مراجعه نموده و سفارش خود را ثبت نمائید.

فروشگاه هم پا  

 آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info(at)hammpa(.)com

دفتر فروش: 8176 2272 021

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 392
نمایش همه
علاقه مندی ها ()